صکوک
1399/09/25
11:12
تامین مالی ۳۰ هزار میلیارد ریالی شرکت پتروشیمی تابان فردا با صکوک اجاره

سازمان بورس و اوراق بهادار، موافقت اصولی عرضه عمومی صکوک اجاره شرکت پتروشیمی تابان فردا (سهامی خاص) را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال صادر نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، دارایی مبنای انتشار این اوراق تعداد ۲,۴۲۵,۲۲۲,۳۱۳ سهم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با…

سازمان بورس و اوراق بهادار، موافقت اصولی عرضه عمومی صکوک اجاره شرکت پتروشیمی تابان فردا (سهامی خاص) را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال صادر نمود.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، دارایی مبنای انتشار این اوراق تعداد ۲,۴۲۵,۲۲۲,۳۱۳ سهم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با قیمت هر سهم ۱۲,۳۷۰ ریال می باشد که توسط نهاد واسط از شرکت پتروشیمی تابان فردا خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به این بانی واگذار می گردد.


این اوراق ۴ ساله، با نرخ اجاره بهای ۱۸ درصد و پرداخت های دوره ای سه ماهه می باشد و عرضه آن در صورت اخذ مجوز انتشار از سازمان بورس و اوراق بهادار از طریق شرکت فرابورس ایران صورت خواهد گرفت.


بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی این اوراق بر عهده شرکت تامین سرمایه سپهر و عامل فروش آن شرکت کارگزاری خبرگان سهام می باشد.


انتهای خبر

0
0