ارزینکس
1399/12/15
09:49
💢 معرفی پروژه Axie Infinity . 🔘 بازی Axie Infinity بر روی بستر بلاکچین اتریوم به وجود آمده است. توکن این پروژه که در خود بازی مصرف می شود با نام A...

💢 معرفی پروژه Axie Infinity .



🔘 بازی Axie Infinity بر روی بستر بلاکچین اتریوم به وجود آمده است. توکن این پروژه که در خود بازی مصرف می شود با نام AXS شناخته می‌شود و در بایننس قابل خرید و فروش است.



🔘 سه دلیل اصلی ایجاد این توکن :



۱.استیک یا ذخیره کردن توسط افراد و دریافت AXS به عنوان پاداش.



۲. هولدرهای این ارز می‌توانند در رای گیری‌های مرتبط با تغییرات این اکوسیستم شرکت کنند.



۳. خریدن شخصیت‌های این بازی.



✅ از جمله مهمترین سرمایه گذارهای این پروژه می‌توان به یوبی‌سافت سامسونگ، آوه و بایننس اشاره کرد.( بقیه موارد در عکس آمده است.)



🔘 این پروژه یک اکوسیستمی را بوجود آورده است که شما با فعالیت در آن صاحب شخصیت‌های بازی می‌شوید که اسمشان AXIES است. همچنین می‌توانید با پرورش این شخصیت‌ها و یا پیروزی در نبردها و کسب آنها و یا خرید و فروش آن به کسب پول بپردازید.



🔘 برای اینکه بتوانید بازی را شروع کنید حداقل به سه شخصیت این بازی نیاز دارید و برای اینکه بتوانید این شخصیت‌ها را بخرید باید مقداری اتریوم بپردازید. (واقعا حاضری اتریومی که قطعا رشد می‌کنه و تا ۳ هزار دلار میره رو بدی برای این شخصیت‌ها صرفا برای سرگرمی!)



🔘 کاراکترها و شخصیت‌ها در واقع توکن های غیر مثلی یا NFT هستند که در طول بازی می‌توانید مالکیت آنها را به دست آورید و یا در بخش مارکت پلیس آنها را خرید و فروش کنید چون این شخصیت‌ها به صورت توکن‌های NFT هستند می‌توان آنها را به کیف پول خود منتقل کرد.



🔘 در این سرزمین مجازی افرادی که فعالیت می‌کنند می‌توانند به جنگ و مبارزه با شخصیت های تخیلی بپردازند و درصورتی که شخص پیروز بشود و به شخص برنده معجونی به عنوان جایزه داده می‌شود که با آن می‌توان شخصیت‌های این بازی را به وجود آورد نام این معجون SLP است که خود یک توکن غیرمثلی یا NFT است و در صرافی‌ها قابل خرید و فروش می‌باشند.



✅ اما در انتها برایتان از ازدحام شبکه اتریوم بگویم که به این بازی هم رحم نکرده و بر روی آن تاثیر زیادی گذاشته است و موجب شده هنگام خرید از مارکت پلیس این بازی شما مقدار فی زیادی را پرداخت کنید.


پروژه اختصاصی به نام RONIN به وجود آمده تا این مشکل را برای بازی حل کند.


پروژه RONIN یکی از زنجیره‌های جانبی شبکه بلاکچین است و هدفش پایین آوردن فی و تسریع در انجام تراکنش‌های خرید و فروش شخصیتها برای استفاده از این بازی است.

انتهای خبر

0
0