دنیای اقتصاد
1400/09/10
20:03
تورم جهانی نزدیک است؟ 👈 ریکاوری رمزارزها مقابل «اومیکرون»؛ 💢 هشدار مدیرعامل شرکت داروسازی مدرنا‌ در خصوص کاهش تاثیرگذاری واکسن‌های موجود در برابر...

تورم جهانی نزدیک است؟



👈 ریکاوری رمزارزها مقابل «اومیکرون»؛



💢 هشدار مدیرعامل شرکت داروسازی مدرنا در خصوص کاهش تاثیرگذاری واکسن‌های موجود در برابر سویه اومیکرون، موجب شد ترس دوباره به بازارها بازگردد و احساسات در حالت ریسک قرار گیرد. بیت‌کوین با افت قیمت ۵/ ۲ درصدی در برخی صرافی‌ها به زیر ۵۶ هزار دلار هم رسید، اما بلافاصله به بالای این محدوده بازگشت و تا ساعت ۳:۳۰ روز سه‌شنبه به وقت تهران، در کانال ۵۹ هزار دلار هم معامله شده است.



💢 بانسل گفت: شرکت‌های داروسازی ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا واکسن‌های مناسب برای مقابله با اومیکرون تولید کنند. اظهارات بانسل موجب ایجاد سیلی از نگرانی‌ها در بازارهای مالی شد و دوباره بسیاری از دارایی‌های ریسکی با افت قیمت مواجه شدند.



💢 معامله‌گران بر این عقیده بودند که در صورت بدتر شدن وضعیت، سیاست‌های حمایتی را در پیش خواهند گرفت که مشابه اوایل همه‌گیری کرونا خواهد بود. با توجه به اینکه تورم در سطح جهانی بیش از حد انتظار است، قرنطینه‌ها و محرک‌های بیشتر می‌تواند منجر به رکود تورمی شود، دوره‌ای که با رشد پایین و فشارهای قیمتی بالا شناخته می‌شود.



کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد




https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-۳۸۲۱۰۲۸



انتهای خبر

0
0