بورس۲۴
1399/06/20
18:50
تصویب افزایش سرمایه جذاب برای بورس تهران

بورس تهران پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور سالانه ، مجمع فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص اعضای هیات مدیره و افزایش سرمایه را در دستور کار داشت. بر اساس گزارش قرایت شده در مجمع فوق العاده سرمایه بورس تهران از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۴۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی مطرح و به تایید و تصویب مجمع رسید. در مرحله بعدی انتخاب هیات مدیره بورس تهران در دستور کار قرار گرفت و ۱۰ عضو به عنوان اعضای اصلی و علی البدل کاندید و به شرح زیر انتخاب شدند... *صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها *سرمایه گذاری اهداف *سرمایه گذاری تدبیر *سرمایه گذاری صبا تامین *سرمایه گذاری توسعه ملی *کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران *بانک آینده *کارگزاری پیشگامان بازار نوین *گروه مالی ملت به عنوان اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره بورس تهران کاندید شدند.

بورس۲۴ : بورس تهران پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور سالانه ، مجمع فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص اعضای هیات مدیره و افزایش سرمایه را در دستور کار داشت.


بر اساس گزارش قرایت شده در مجمع فوق العاده سرمایه بورس تهران از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۴۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی مطرح و به تایید و تصویب مجمع رسید.


در مرحله بعدی انتخاب هیات مدیره بورس تهران در دستور کار قرار گرفت و ۱۰ عضو به عنوان اعضای اصلی و علی البدل کاندید و به شرح زیر انتخاب شدند.


*صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها


*سرمایه گذاری اهداف


*سرمایه گذاری تدبیر


*سرمایه گذاری صبا تامین


*سرمایه گذاری توسعه ملی


*کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران


*بانک آینده


*کارگزاری پیشگامان بازار نوین


*گروه مالی ملت


به عنوان اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره بورس تهران کاندید شدند.


اعضای قبلی هیات مدیره به این شرح بودند...


*سرمایه گذاری ملی


*کارگزاری خبرگان سهام


*گروه ارزش آفرینان پاسارگاد


*سرمایه گذاری توسعه ملی


*سرمایه گذاری صبا تامین


*بانک آینده


*کارگزاری بورس بیمه ایران


رای گیری در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره ادامه دارد.


انتهای خبر

0
0