آکادمی هلاکوئی
1400/10/16
19:30
آغاز معاملات SHIB در یک صرافی هندی

صرافی هندی Koinbazar در توییت اخیر خود اعلام…

صرافی هندی Koinbazar در توییت اخیر خود اعلام کرده است که معاملات جفت SHIB/USDT را در پلتفرم خود راه اندازی کرده است.


SHIB توسط صرافی هندی لیست شده است


Koinbazar از سال ۲۰۲۰ در فضای کریپتو فعالیت می کند و در CoinMarketCap در رتبه ۱۵۷ قرار دارد. برخلاف دیگر صرافی‌های کریپتو هند، این پلتفرم به مشتریان آمریکایی اجازه داد و ستد با آن را می‌دهد. وب سایت صرافی ادعا می کند که این پلتفرم با استفاده از مدل های رمزگذاری چند لایه همراه با فناوری های معتبر، تمرکز عمده ای بر امنیت دارد. این پلتفرم همچنین از مشتریان می‌خواهد که رویه‌های KYC را بگذرانند.


در اواخر سال ۲۰۲۱، شیبا اینو، «قاتل دوج کوین»، موجی از لیست شدن ها را توسط صرافی‌های متعدد در کشورهای مختلف از جمله Gemini ،Kraken و صرافی هندی بزرگ CoinDCX، بزرگترین صرافی اسپانیایی، Bit۲Me، صرافی Korbit کره جنوبی و Coinhako مستقر در سنگاپور مشاهده کرد.


اکنون، جامعه SHIB انتظار دارد که اپلیکیشن محبوب معاملات سهام Robinhood نیز شیبا را لیست کند.


نهنگ ها ۳۰۰ میلیون دلار SHIB جذب می کنند


همانطور که U.Today اوایل این هفته گزارش داد، ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم که SHIB را به عنوان بیشترین توکن خریداری شده به دلار در کیف پول خود نگه می دارند، ۳۰۰ میلیون دلار شیبا اینو خریداری کرده اند.


هر یک از این ۱۰۰۰ نهنگ به طور متوسط دارای ۵۲،۲۶۶،۱۴۵،۳۰۹ توکن SHIB هستند که ارزش آن ۱،۵۵۳،۴۱۹،۹۵۸ دلار یا ۱۴/۸۶ درصد از دارایی آنها است.


طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، از زمان نوشتن این مقاله، قیمت SHIB در حال تغییر است و با قیمت ۰/۰۰۰۰۲۹۹۸ دلار معامله می شود. این رقم هنوز ۶۶/۱۰ درصد کمتر از اوج تاریخی ۰/۰۰۰۰۸۸۴۵ دلاری است که در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) به دست آمد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0