آکادمی هلاکوئی
1400/12/21
16:10
روسای مشترک دارایی های دیجیتال سیتی به دنبال شروع یک استارتاپ در کریپتو می باشند

الکس کریت(Alex Kriete)، رئیس دارایی های دیجیتال سیتی،…

الکس کریت(Alex Kriete)، رئیس دارایی های دیجیتال سیتی، روز پنجشنبه از طریق لینکدین استعفای خود را از غول بانکی پس از ۱۱ سال در این شرکت اعلام کرد. او در پست خود اظهار داشت که قصد دارد تمام وقت خود را به توسعه یک شرکت ارز دیجیتال جدید اختصاص دهد اما در آن زمان جزئیات بیشتری ارائه نکرد.


کریت به مدت کمتر از یک سال از زمان راه‌اندازی واحد در ژوئن ۲۰۲۱(خرداد ۱۴۰۰)، گروه دارایی‌های دیجیتال را با گرگ گیراسول(Greg Girasole) رهبری کرد. گیراسول همچنین از طریق لینکدین خروج خود را اعلام کرد و همراه با کریت با هم قصد دارند سرمایه‌گذاری مرتبط با بلاک چین خود را شروع کنند. این دو نفر گفتند که در هفته های آینده جزئیات بیشتری در مورد آن به اشتراک خواهند گذاشت.


هیجان کریت برای اقدام جدیدش ناشی از این باور بود که دارایی‌های دیجیتال «به رشد اهمیت خود برای بازارهای سرمایه جهانی و شکل‌گیری مدل‌های تجاری جدید ادامه خواهند داد». او اضافه کرد که علاقه شخصی به دارایی‌های دیجیتالی مبتنی بر بلاک چین بیش از پنج سال پیش شروع شد و اکنون او را به این سمت سوق داده است .


در حالی که کریت و گیراسول بر گروه دارایی‌های دیجیتال در بخش مدیریت ثروت(wealth management) سیتی نظارت داشتند، این بانک دارای واحد دارایی دیجیتال دیگری در گروه مشتریان نهادی خود است که توسط پونیت سینگوی(Puneet Singhvi) اخیرا منصوب شده رهبری می‌شود.


مت ژانگ(Matt Zhang)، یکی دیگر از مدیران سیتی نیز برای راه‌اندازی یک صندوق رمزنگاری ۱.۵ میلیارد دلاری به نام Hivemind Capital Partners که اولین شریک فناوری آن Algorand است، اقدام کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0