آکادمی هلاکوئی
1400/10/26
09:10
تحلیل تکنیکال کاردانو؛ یک شنبه ۲۶ دی

کاردانو(ADA) در روزهای ۱۰ ژانویه(۲۰ دی) و ۱۳…

کاردانو(ADA) در روزهای ۱۰ ژانویه(۲۰ دی) و ۱۳ ژانویه( ۲۳ دی) حدود ۲۶ درصد رشد کرد و به سقف نوسان ۱.۳۵ دلاری رسید که اندکی پس از آن، ۱۰ درصد عقب نشینی کرد. روند ADA مجددا روبه بالا تغییر کرد و مانع ۱.۳۵ دلاری مجددا مورد امتحان قرار گرفت.


از ۴ ژانویه(۱۴ دی) الی ۱۶ ژانویه(۲۶ دی) ، ADA پنج بار به این سطح مقاومتی برخورد کرده است. بنابراین، انتظار میرود که این سطح دیگر ضعیف شده باشد. با فرض اینکه گاوهای ADA از این سطح با موفقیت عبور کنند ، این آلتکوین به مانع بعدی خود یعنی ۱.۳۸ دلار خواهد رسید که نقدینگی لازم را در بالای آن جمع آوری کند.


در شرایط بسیار صعودی، روند صعودی ADA ، قیمت را به سد مقاومت هفتگی که دقیقا زیر ناحیه عرضه چهار ساعته است ، خواهد رساند. ناحیه عرضه مذکور از ۱.۴۶ دلارالی ۱.۵۲ دلار متغیر است. در صورتی که کاردانو تنها به مقاومت ۱.۴۶ دلاری افزایش یابد ، کل صعود آن از قیمت فعلی به ۹ درصد میرسد.


چنین روندی می تواند حاکی از پایان روند نزولی پنج ماهه ADA باشد که پس از آن ، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که رالی گاوی ADA آغاز شود.


ADAPERP 2022 01 16 10 01 38 637779050220954295 300x170 - تحلیل تکنیکال کاردانو؛ یک شنبه 26 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارزADA/USDT از سوی دیگر، عدم عبور کاردانو از سد ۱.۳۵ دلاری حاکی از مقاومت وسختی این سطح است. عقب نشینی از این سطح می تواند ADA را به سطح حمایت هفتگی در ۱.۲۰ دلار برساند. در اینجا، خریداران می توانند مجددا برای از سر گیری روند صعودی ADA متحد شوند، اما بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر آن، به احتمال زیاد سناریوی گاوی را باطل می کند.


در چنین شرایطی، ناحیه تقاضای روزانه از ۱.۲۰ دلار الی ۱.۰۲ دلار ، محدوده بعدی ADA برای آغاز روند صعودی است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0