بورس پرس
1401/11/26
12:45
آخرین روز معامله ۴ نماد قبل از مجمع + بازگشت ۲۰ شرکت به تابلو معاملات

در برابر توقف ۴ نماد بورسی و فرابورسی برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، ۲۰ شرکت بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در پایان معاملات امروز ، نماد شرکت های سرمایه گذاری توسعه گوهران امید برای برگزاری مجمع سالانه، گل گهر و چادرملو برای مجمع فوق العاده و آذرآب برای مجمع عادی بطور فوق‌العاده، متوقف شد.


بر این اساس، "گوهران" برای تصویب صورت های مالی ، "کگل ، کچاد" برای افزایش سرمایه ۱۴۱ و ۸۰ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ، "فاذر" برای انتخاب اعضای هیات مدیره ، دوشنبه هفته آینده تصمیم گیری می کنند.


همچنین نماد شرکت های سایپا و سرمایه گذاری فنی و مهندسی مشانیر با رفع تعلیق نماد، پگاه آذربایجان غربی؛ لیزینگ صنعت و معدن؛ بیمه آسیا؛ مرجان کار؛ آهن و فولاد غدیر ایرانیان؛ پگاه گیلان؛ کشاورزی و کود زنجان پس از برگزاری مجامع سالانه و عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، دنا آفرین فدک پس از رفع ابهام در اطلاعات با اهمیت، سرمایه گذاری و توسعه خوزستان؛ ریل گردش ایرانیان؛ هپکو؛ کارگزاران پارس؛ لعابیران؛ داروسازی امین؛ سرمایه گذاری مسکن شمال شرق؛ بیسکویت گرجی؛ نیرو محرکه؛ سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی پس از افشای اطلاعات با اهمیت، بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0