آکادمی هلاکوئی
1400/09/14
11:00
ترون اولین مجتمع اکولوژیک را در متاورس Cryptovoxels می سازد

با همکاری MetaEstate، یک پلتفرم پیشرو در زمینه…

با همکاری MetaEstate، یک پلتفرم پیشرو در زمینه املاک و مستغلات دیجیتال، بنیاد ترون یک مجموعه اکولوژیک را توسعه می دهد که شامل دفتر مرکزی بنیاد، موزه هنر دیجیتال و باشگاه همایش است.


ترون روی متاورس ها شرط بندی می کند، مجتمع زیست محیطی را در کریپتووکسل می سازد


طبق اعلامیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط بنیاد ترون، این بنیاد اولین مجموعه اکولوژیک را در متاورس دیجیتالی کریپتووکسل ها منتشر کرد.


2021 12 05 10 57 22 Tron Builds First Ever Ecological Complex in Cryptovoxels Metaverse Brave - ترون اولین مجتمع اکولوژیک را در متاورس Cryptovoxels می سازد

به این ترتیب، TRON سومین شرکتی پس از SuperRare و SpaceX است که از ایجاد مجموعه خود در متاورس خبر می دهد. مجموعه TRON به سه ساختمان مجاور اشاره دارد که در ساحل شرقی میامی قرار دارند. این شامل دفتر مرکزی Tron، باشگاه کنوانسیون BT و موزه هنر دیجیتال APENFT است.


همچنین، این مجموعه شامل معبد خورشید واقع در سمت مقابل چشم انداز ساحلی است. دفتر مرکزی TRON هم به عنوان یک موزه هنر مفهومی عمل می کند و هم قابلیت های سخت را همراه با یک خروجی جامع هنری نرم به نمایش می گذارد.


موزه هنر APENFT یک نمایشگاه هنر دیجیتال پیشگام در متاورس است


باشگاه BT Convention دارای دو سطح است. اولی دارای فضای پذیرایی و سالن کنفرانس بزرگ است. در طبقه دوم یک دفتر بزرگ و فضای نمایش تئاتر مانند برای جلسات و کنفرانس ها قرار دارد


موزه هنر APENFT اولین موسسه فرهنگی است که فقط در متاورس وجود دارد. این موزه به هنر دیجیتال و توکن های غیر قابل تعویض به عنوان پایه فنی آن اختصاص داده شده است.


APENFT آثار هنری هنرمندان برجسته دیجیتال را در کنار نقاشی های برندگان مسابقه عمومی “زندگی دوم” به نمایش می گذارد.


موزه همچنین دارای دو طبقه است: طبقه اول یک قسمت پذیرایی است که با یک سالن کنسرت روباز و محوطه نمایش آثار هنری همراه است. نمایشگرهای طبقه اول قابل تنظیم هستند: می توان آنها را با توجه به نیازهای مختلف به دلخواه خود ساخت.


همچنین، طبقه دوم دارای یک دهلیز نقاشی است که نمادی از توانایی ترون برای روی کار آوردن هنرمندان دیجیتال نسل جدید و نقاشی های آنها است. طبقه دوم همچنین دارای سالن های نمایشگاهی سرپوشیده و بیرونی برای هنرمندان در مراحل اولیه است.


APENFT یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین بازیگران در بازار NFT است. در ارتباط با بنیاد ترون، در ماه ژوئیه رویداد توکن سوزی بی بدیلی انجام داد.


استراتژی سرمایه‌گذاری آن توسط بارت ویسمن، پیشکسوت هنر دیجیتال، که به عنوان مشاور سرمایه‌گذاری ارشد به APENFT ملحق شد، هدایت می‌شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0