آکادمی هلاکوئی
1401/06/14
18:40
افزایش ۱۷ درصدی تراکنش های بزرگ دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته

طبق داده های پلتفرم CoinMarketCap، چهار میلیارد واحد…

طبق داده های پلتفرم CoinMarketCap، چهار میلیارد واحد (۴,۰۳۷,۳۰۰,۹۸۹) DOGE به ارزش ۲۴۳,۷۳۰,۳۸۷ دلار در ۲۴ ساعت گذشته معامله شده است. علاقه سرمایه گذاران به یک پروژه اغلب با حجم معاملات مرتبط است. بطوریکه کاهش حجم معاملات ممکن است نشان دهد که سرمایه گذاران شروع به از دست دادن علاقه خود به سرمایه گذاری کرده اند و در مورد سرمایه گذاری «محافظه کارانه تر» عمل می کنند و بالعکس. از این رو حجم معاملات به یک معیار مهم برای دوج کوین و سایر رمزارزها تبدیل شده است.


تجزیه و تحلیل پلتفرم WhaleStats از ۱۰۰ دارنده برتر دوج کوین در زنجیره هوشمند بایننس نشان دهنده افزایش ۴۱۴ درصدی حجم معاملات و همچنین افزایش ۱۰ درصدی در آدرس های فعال است. این رشد در حالی است که دوج کوین در بین ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط ۱۰۰ نهنگ بزرگ زنجیره هوشمند بایننس در ۲۴ ساعت گذشته قرار می گیرد. قابل ذکر است، تراکنش های بزرگ، که معمولا به تراکنش های بالای ۱۰۰۰۰۰ دلار در شبکه دوج کوین اشاره می کنند، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ درصد افزایش یافته اند.


آیا زمان حرکت قیمت دیگری است؟


اگرچه دوج کوین از زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود، یعنی ۰.۷۳۷ دلار در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰)، ۹۱.۵۸ درصد از ارزش خود را از دست داده است، اما این واقعیت که چندین معامله گر هنوز دوج های خود را نگه داشته اند، همچنان دلگرم کننده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از ابزار تحلیل زنجیره ای IntoTheBlock، میزان ۶۶ درصد از آدرس ها، دوج کوین را از یک سال پیش یا قبل تر از آن، نگه داشته اند. تنها ۴ درصد از آدرس ها دوج را برای کمتر از یک ماه نگه داشته اند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0