مبین تحلیل
1399/10/28
21:01
#کدالبان 🔸#خراسان: با عنایت به افت شدید گاز و اعلام وزارت نفت و شرکت گاز استان، واحدهای تولیدی این شرکت به دلیل قطع گاز از تاریخ 1399/10/25 تا اطلا...

#کدالبان


🔸#خراسان: با عنایت به افت شدید گاز و اعلام وزارت نفت و شرکت گاز استان، واحدهای تولیدی این شرکت به دلیل قطع گاز از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ تا اطلاع ثانوی از سرویس خارج گردیده اند.


🔸#تاپیکو: با توجه به ابلاغیه شستا، افزایش سرمایه تاپیکو از محل تجدید ارزیابی داراییهای سرمایه ای استهلاک ناپذیر در دستور کار شرکت قرار گرفت.



گزارش های نه ماهه



🔸#سخاش: درآمد عملیاتی نه ماه شرکت با رشد ۹۷٪ نسبت به مدت مشابه خود به ۲۰۴ میلیارد تومان رسید در حالی که بهای تمام شده با رشد ۹۳٪ به ۱۲۳ میلیارد تومان رسیده است. هزینه های فروش و اداری وعمومی با افزایش ۱۶۳٪ به ۲۰ میلیارد تومان رسید. سود هر سهم شرکت با افزایش ۱۰۵٪ به مبلغ ۴۹۲ تومان رسید.



🔸#پکرمان: درآمد عملیاتی این شرکت لاستیک ساز به ۲۱۷۴ میلیارد تومان رسید و بهای تمام شده نه ماه با رشد ۷۰٪ به ۱۶۷۴ میلیارد تومان رسیده است. مالیات با درآمد سال جاری شرکت در نه ماهه با رشد ۳۱۹٪ به مقدار ۹۷ میلیارد تومان رسید. سود هر سهم شرکت با رشد ۲۸۹٪ به مبلغ ۱۳۱ تومان رسید هست. قیمت سهم در این روزهای بازار ۲۸۰۰ تومان میباشد.



🔸#ساروم: با رشد ۸۶٪، درآمد عملیاتی شرکت به ۳۶۰ میلیارد تومان رسید. بهای تمام شده نیز با رشد ۶۴٪ به ۱۶۷ میلیارد تومان رسید. سود هر سهم با رشد ۱۱۷٪ به مبلغ ۲۵۰ تومان رسید. قیمت ساروم در حال حاضر ۲۵۰۰ تومان میباشد.



🔸#خراسان: با رشد های ۴۵٪ و ۲۶٪، درآمد عملیاتی و بهای تمام شده شرکت به ترتیب به ۱۵۳۴ میلیارد تومان و ۴۶۲ میلیارد تومان رسید. سود هر سهم شرکت با افزایش ۶۰٪ به ۵۷۶ تومان رسید. قیمت فعلی سهم ۶۳۰۰ تومان میباشد.



🔸#سصوفی: درآمد عملیاتی شرکت با رشد ۶۱٪ به مبلغ ۳۵۶ میلیارد تومان رسید و بهای تمام شده با رشد ۴۸٪ به ۲۲۴ میلیارد تومان رسید. سایر درآمد ها و هزینه های عملیاتی شرکت با رشد ۲۷۸٪ به ۳۱.۵ میلیارد تومان رسید که ۳۰ میلیارد تومان آن برای فروش برخی از ماشین آلات و تجهیزات کوره واحد یک می باشد. سود هر سهم با رشد ۲۹۹٪ به ۱۱۱ تومان رسید است. در حال حاضر قیمت سهم ۱۵۰۰ تومان میباشد.



انتهای خبر

0
0