بورس۲۴
1400/02/21
15:47
رونمایی از خدمات همزمان بانکی و بازار سرمایه در شعبه جدید بانک پارسیان

این شعبه ویژه واقع در بلوار کشاورز با هدف دسترسی همزمان مشتریان به بازار پولی و مالی و با ارائه خدماتی مانند صدور کد بورسی، احراز هویت سجام، صدور کد معاملاتی آنلاین، انجام تغییر ناظر سهام کارگزاری، معاملات اوراق بهادار به صورت حضوری و برخط و سایر خدمات بانکی و بازار سرمایه افتتاح شد.

بورس۲۴ : در مراسمی که صبح امروز با حضور پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، علیرضا ماهیار معاون فناوری و توسعه نوآوری سپرده گذاری مرکزی و جمعی از مدیران و معاونین بانک پارسیان در محل شعبه ویژه بانک پارسیان واقع در بلوار کشاورز برگزار شد، این شعبه جهت ارائه خدمات بین بخشی افتتاح گردید.



فهیمی در مراسمی که با حضور مدیران هر دو مجموعه واصحاب رسانه برگزار شد با بیان این مطلب که از این همکاری می توان به عنوان نمونه ای خوب از ارتباط بین بخش پولی و سرمایه کشور که عده ای منافع این دو بخش را لزوما در تضاد با هم می بینند یاد کرد، افتتاح این شعبه از بانک پارسیان تحت عنوان شعبه ویژه سپرده گذاری مرکزی اوراق و تسویه وجوه را نشانه ای از باز شدن پنجره واحد ارائه خدمات مالی دانست.


وی در ادامه هدف از تاسیس این شعبه را دسترسی همزمان به خدمات بانکی و بازار سرمایه عنوان کرد و با تشکر از همکاری بانک پارسیان در طول فرآیند انجام احراز هویت طی مدت گذشته و حال، ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک از سامانه سجام به عنوان محلی جهت احراز هویت سایر کسب و کارها نیز بتوان استفاده کرد.



در ادامه مراسم این شعبه ویژه واقع در بلوار کشاورز با هدف دسترسی همزمان مشتریان به بازار پولی و مالی و با ارائه خدماتی مانند صدور کد بورسی، احراز هویت سجام، صدور کد معاملاتی آنلاین، انجام تغییر ناظر سهام کارگزاری، معاملات اوراق بهادار به صورت حضوری و برخط و سایر خدمات بانکی و بازار سرمایه افتتاح شد.



انتهای خبر

0
0