آکادمی هلاکوئی
1401/05/12
18:40
به احتمال زیاد این هفته قانون رمزارزها در برزیل تصویب می شود

برزیل در حال نزدیک شدن به تصویب قوانین…

برزیل در حال نزدیک شدن به تصویب قوانین دارایی های دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال (VASP) است. لایحه رمزارزها که با شماره ۴.۴۰۱/۲۰۲۱ مشخص شده است، قرار است در این هفته در کنار سایر لوایح حساس به زمان، رسیدگی شود. این گزارش توسط رئیس دولت فدرال در معاونت اتاق کنگره، ریکاردو باروس (Ricardo Barros)، ارائه شده است که می گوید این لایحه می تواند در این هفته رای گیری شود.


با این حال، برزیل در موقعیت پیش از انتخابات قرار دارد و رای گیری ریاست جمهوری قرار است در ۲ اکتبر (۱۰ مهر) برگزار شود. به این ترتیب، کنگره ممکن است در مورد مسائل حساس برای جلوگیری از انحراف رای دهندگان به سمت یک طرف، بحث نکند. همچنین اگر لایحه رمزارزها در نهایت به رای گذاشته شود و تصویب شود، باید به رئیس جمهور ژایر بولسونارو برای تصویب نهایی آن بازگردانده شود. مجلس نمایندگان همچنین قرار است در این هفته قوانین مهم دیگری از جمله لایحه کار از راه دور را مورد بررسی قرار دهد.


پیشینه مقررات رمزارزها در برزیل


به گفته رسانه های محلی، لایحه رمزارزها ممکن است این هفته ارائه شود تا توسط مجلس نمایندگان بررسی شود. این پروژه در موسسات برزیل سابقه تا حدودی پیچیده ای داشته است. لایحه فعلی نتیجه ترکیب دو پروژه مختلف به عنوان بخشی از کار حامیان آن است که می خواستند قانون رمزارزها را در سال جاری تصویب کنند.


این پروژه در ماه آوریل (فروردین) توسط سنای برزیل تصویب شد و به دنبال تنظیم صرافی های رمزارزی با ایجاد یک تنظیم کننده واحد برای رسیدگی به این مشکل است. به همین ترتیب، این پروژه استخراج رمزارزها را قانونی می کند و قوانین معافیت مالیاتی را برای موسسات استخراج که پروژه های سبز را با استفاده از انرژی ۱۰۰٪ تجدیدپذیر برای ایجاد مزارع استخراج ارائه می کنند، وضع می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0