آکادمی هلاکوئی
1401/05/06
19:20
برنامه سلامت و تناسب اندام Sweat Economy مبلغ ۱۳ میلیون دلار از توکن فروشی خصوصی جمع آوری کرد

اپلیکیشن Sweat Economy که فعالیتش به صورت حرکت…

اپلیکیشن Sweat Economy که فعالیتش به صورت حرکت برای کسب درآمد (Move-to-earn) است، ۱۳ میلیون دلار در یک توکن فروشی خصوصی به رهبری Electric Capital ،Spartan Capital ،OKX Blockdream Ventures ،Goodwater Capital و GSR Ventures جمع آوری کرد.


این بودجه برای تسریع حرکت برنامه به فضای Web۳ استفاده می‌شود و با توکن بومی SWEAT، کاربران می‌توانند برای فعالیت روزانه خود کسب درآمد ارزهای دیجیتال را آغاز کنند.


اولگ فومنکو (Oleg Fomenko)، یکی از بنیانگذاران Sweat Economy به CoinDesk گفت: «فرصت بسیار زیادی برای ایجاد اقتصاد حرکت با تولید این توکن وجود دارد».


این شرکت در سال ۲۰۱۵ با نام Sweatcoin – که اخیرا به Sweat Economy تغییر نام داده – تاسیس شد و هدف آن الهام بخشیدن به کاربران برای بهبود سلامت خود از طریق فعال ماندن است. با انجام این کار، آنها توکن های درون برنامه ای به دست می‌آورند که می‌توانند از آن برای محصولات، خدمات و کمک های مالی استفاده کنند.


پس از هفت سال تلاش برای انتقال به Web۳، حالا Sweat Economy با پروتکل NEAR همکاری می‌کند تا از این برنامه در توکن خود پشتیبانی کند. SWEAT تبدیل به ارز جدیدی برای این برنامه خواهد شد که کاربران می‌توانند از طریق فعالیت روزانه آن را به دست آورند.


فومنکو گفت که تعدادی زنجیره در نظر گرفته شده بود، اما NEAR به دلیل چشم انداز خود در آوردن Web۳ به جهان، اعضای تیم و تراکنش های سازگار با محیط زیست و سریع انتخاب شده است.


برنامه های حرکت برای کسب درآمد در سال گذشته با وجود موانعی که برای ورود وجود دارد، محبوبیت پیدا کرده‌اند. STEPN، یک برنامه محبوب که کاربران را به دویدن برای کسب ارز دیجیتال ترغیب می‌کند، کاربران را ملزم می‌کند برای این کار کفش های ورزشی را به صورت NFT خریداری کنند. طبق داده های Magic Eden، قیمت کف فعلی آن ۱/۰۴ SOL یا ۴۴ دلار است.


با این حال، Sweat کاملا رایگان است.


کاربران Sweat Economy – که در حال حاضر ۵ میلیون نفر هستند – پس از رویداد تولید این توکن (TGE) که برای ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برنامه ریزی شده است، فرصت ایجاد یک کیف پول درون برنامه ای NEAR را خواهند داشت. پس از تکمیل، آنها می‌توانند با ۱۰۰۰ قدم برای به دست آوردن یک توکن SWEAT، شروع به کسب درآمد کنند.


فومنکو گفت: “ماموریت ما این است که جهان را از نظر فیزیکی فعال تر کنیم.” “هر کاری که ما با پروژه خود انجام می‌دهیم برای ایجاد انگیزه بیشتر برای مردم است تا یک قدم را جلوی قدم دیگری بگذارند.”


در حال حاضر، کاربران فقط می‌توانند SWEAT خود را درون برنامه نگه دارند. در آینده، پیش‌بینی می‌شود که توکن‌ها از برنامه خارج شده و برای ذخیره، استیک و خرید NFT استفاده شوند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0