بورسینه
1399/10/22
16:00
🔹در بورس امروز در مجموع ۱۴هزار و ۹۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #شپنا، #وتجارت، #خودرو و #خساپا به ترتیب در رتبه اول تا پن...

🔹در بورس امروز در مجموع ۱۴هزار و ۹۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #شپنا، #وتجارت، #خودرو و #خساپا به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در سومین روز هفته معادل ۵۳۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۲۷۵میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک تجارت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام ایران ترانسفو (#بترانس) پس از بازگشایی ۱۸درصد و سهام سرامیک‌های صنعتی اردکان(#کسرا) ۲۸درصد رشد قیمت را تجربه کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۳۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و ۱۱۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز پنج درصد از کل سهام آسیا سیر ارس (#حآسا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۲سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۷۲نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0