آکادمی هلاکوئی
1400/04/01
11:20
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ سه شنبه ۱ تیر

اتریوم نیز همانند بیت کوین در یک منطقه…

اتریوم نیز همانند بیت کوین در یک منطقه نزولی زیر سطح ۲۳۰۰ دلار باقی مانده است. اتر (ETH) حتی با قیمتی زیر سطح حمایت ۲۲۰۰ و ۲۱۰۰ دلار معامله شد و همچنان به سمت یک منطقه نزولی حرکت کرد.


در مقطعی، قیمت زیر منطقه حمایتی ۲۰۰۰ دلار شکسته و زیر میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ بسته شد. بعد از کف سازی در حدود ۱۸۴۷ دلار قیمت تاحدودی رو به بهبود گذاشته و توانسته است از سطح ۱۹۲۰ و ۱۹۵۰ دلار بالاتر برود.


پس از آن، قیمت بالاتر از سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی حرکت نزولی ۲۲۸۳ دلار به ۱۸۴۷ دلار شکسته شد. علاوه بر این، در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD ، بالاتر از یک کانال نزولی کوتاه مدت با مقاومتی نزدیک به ۱۹۵۰ دلار یک شکست قیمت دیده می شود.


این جفت ارز اکنون بالاتر از ۱۹۵۰ دلار چندین سیگنال مثبت نشان می دهد. اولین مقاومتی که بلافاصله در مسیر صعودی پیش روی اتر قرار می گیرد، نزدیک به سطح ۲۰۰۰ دلار است. اولین مقاومت اصلی هم در نزدیکی سطح ۲۰۶۵ دلار می باشد که به سطح اصلاحی فیبوناچی حرکت نزولی سقف قیمت ۲۲۸۳ دلار به کف قیمت ۱۸۴۷ دلار نزدیک است.


نمودار اتریوم 4 - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ سه شنبه 1 تیر

در حال حاضر، مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۲۱۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ در حال شکل گیری است. اگر اتریوم نتواند مقاومت های ۲۰۶۵ و ۲۱۵۰ دلاری را پشت سر بگذارد، می تواند به روند نزولی خود ادامه دهد. در این حالت، اولین حمایت نزدیک به سطح ۱۹۲۰ دلار خواهد بود.


شکست حمایتی اصلی اکنون در سطح ۱۸۵۰ دلار در حال تشکیل است. شکست نزولی زیر آخرین کف قیمت تشکیل شده و حمایت ۱۸۵۰ دلاری احتمالا با کاهش بیشتر قیمت همراه خواهد شد. در این حالت، قیمت اتر احتمالا در کوتاه مدت تا ۱۷۲۰ دلار کاهش می یابد.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD کم کم در منطقه صعودی بهبود می یابد.


RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در حال حاضر به سمت سطح ۵۰ در حال افزایش است.


حمایت اصلی: ۱۸۵۰ دلار


مقاومت اصلی: ۲۰۶۵ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: newsbtc



انتهای خبر

0
0