بورس۲۴
1401/05/08
19:14
معرفی سه گروه بورس که بیشترین ورود نقدینگی را داشتند

در روز جاری حقیقی ها ۲۹۴ میلیارد تومان سرمایه از بازار سرمایه و ۱۳۱ میلیارد تومان از صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله بیرون بردند...

معرفی سه گروه بورس که بیشترین ورود نقدینگی را داشتند

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد در محدوده ۲,۲ همت قرار گرفت که در قیاس با روز چهارشنبه ۱۵ درصد رشد داشت. پرمعامله ترین گروه های امروز فرآورده های نفتی، خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و بانک ها و موسسات بودند.


در روز جاری حقیقی ها ۲۹۴ میلیارد تومان سرمایه از بازار سرمایه و ۱۳۱ میلیارد تومان از صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله بیرون بردند.


گروه های زراعت و اطلاعات و ارتباطات بیشترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند. حقوقی ها هم به گروه های محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و سرمایه گذاری ها بیشترین تزریق پول را انجام دادند.


نمادهای شپنا، دی، شستا، وبملت، ومعادنح، وساپا، شبندر، حکشتی، فجام و فارس در صدر پرفروش ترین نمادهای حقیقی به حقوقی قرار گرفتند. اما شراز، فولاد، سامان، خکرمان، شبریز، شپدیس، مدیریت، زدشت، دالبرح و فاسمین بیشترین خریدهایی بودند که حقیقی ها از حقوقی ها انجام دادند.


طی یک ساعت و نیم ابتدایی بازار شاخص کل بیش از ۵ هزار واحد صعود کرده بود اما با قدرت گرفتن فروشندگان در ادامه با افت مواجه شد و در پایان ۲ هزار و ۷۹۵ واحد کاهش داشت. بدین ترتیب شاخص کل امروز در ارتفاع ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار واحدی مستقر شد.


شاخص هموزن هم با افت ۲ هزار و ۲۴۹ واحد در محدوده ۳۸۷ هزار واحد ایستاد. شاخص فرابورس اما حدود ۲۰ واحد رشد کرد.

انتهای خبر

0
0