آکادمی هلاکوئی
1401/04/14
11:30
تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ)؛ سه شنبه ۱۴ تیر

رمزارز تزوس (XTZ) در ۱۸ ژوئن(۲۸ خرداد) ،…

رمزارز تزوس (XTZ) در ۱۸ ژوئن(۲۸ خرداد) ، کف قیمت ۱.۱۹ دلاری را به ثبت رساند و پس از آن ، شروع به ثبت سقف ها و کف های قیمتی بالاتر در نمودار زیر کرد. با این حال، این روند صعودی در حدود سطح ۱.۶۲ دلاری محدود شد و رالی این آلت کوین با بن بست مواجه شد.


در نتیجه، قیمت XTZ به سمت خط روند حمایتی عقب نشینی کرد و از آنجا جهش یافت. این جهش منجر به افزایش ۱۶ درصدی قیمت تزوس شد. قیمت در حال حاضر احتمالا ۵ درصد دیگر رشد خواهد کرد تا مجددا به مقاومت ۱.۶۲ دلاری برسد.


بسته شدن کندلی چهار ساعته در بالای سطح ۱.۶۲ دلاری، نشان دهنده شکست این مقاومت است . در چنین شرایطی، قیمت XTZ می تواند ۱۰ درصد افزایش یابد و مقاومت ۱.۷۸ دلاری را مورد امتحان قرار دهد. عدم عبور قیمت از این مقاومت ، می‌تواند این آلت‌کوین را به محدوده رنجی خود بازگرداند و منجر به کاهش آن به کف قیمت بالاتری در حدود ۱.۴۰ دلای شود. گاوها ممکن است از اینجا مجددا شانس خود را برای آغاز روند صعودی امتحان کنند.


XTZPERP 2022 07 05 06 26 54 637925861283531300 300x171 - تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ)؛ سه شنبه 14 تیر

نمودار ۴ ساعته جفت ارز XTZ/USDT علیرغم اینکه تمامی عوامل به نفع گاوها است ، اما سرمایه گذاران باید توجه زیادی به خط روند شیب دار داشته باشند. عدم ثبات تزوس در بالای این خط روند حمایتی نشان دهنده ضعف گاوها خواهد بود. در چنین شرایطی، قیمت XTZ مجددا به کف حمایتی ۱.۳۳ دلاری عقب نشینی خواهد کرد ، جایی که خریداران مجددا می توانند به بازار بازگردند.


با این حال، بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر سطح ۱.۳۳ دلاری، سناریوی گاوی را باطل می کند. در نتیجه ، قیمت XTZ می‌تواند سطح روانی ۱ دلار ویا کف حمایتی ۰.۹۵ دلار را مجددا مورد امتحان قرار دهد.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0