آکادمی هلاکوئی
1400/01/18
18:36
بیت کوین ، اتریوم و آلت کوین ها شتاب و قدرت خود را از دست دادند

قیمت بیت کوین در حال کاهش است…


قیمت بیت کوین در حال کاهش است و منطقه حمایتی ۵۷۰۰۰ دلاری را شکست.


اتریوم ۵٪ سقوط کرد و قیمت ۲۰۵۰ دلار را شکست ، ریپل از بالاترین سطح قیمتی خود عقب نشینی کرد و زیر ۱.۰۰ دلار معامله شد.


STX ، DENT و WIN بیش از ۲۰ درصد کاهش دارند.


قیمت بیت کوین در جهت مشخص کردن منطقه مقاومتی ۵۸۰۰۰ دلار تلاش کرد. در نتیجه ، این ارز به روند نزولی واکنش نشان داد و زیر منطقه حمایتی ۵۷،۰۰۰ دلار معامله شد. هم اکنون ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر تایم هماهنگ جهانی علائم اصلاح بیشتری نشان می دهد و ممکن است به زیر ۵۶،۰۰۰ دلار نیز کاهش یابد.


به همین ترتیب ، بیشتر آلت کوین های بزرگ در حال کاهش هستند. اتریوم بیش از ۵٪ کاهش یافته و حتی سطح ۲۰۰۰ دلار را نیز شکست. ریپل در برابر دلار بالای ۱.۱۰۰ دلار صعود کرد اما در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد رو به کاهش است.



da67118427 - بیت کوین ، اتریوم و آلت کوین ها شتاب و قدرت خود را از دست دادند

نمودار ارزش کل بازار قیمت بیت کوین


پس از از دست دادن شتاب و ممنتوم بیش از ۵۸۰۰۰ دلار ، قیمت بیت کوین افت دیگری را آغاز کرد. بیت کوین در زیر سطح حمایتی ۵۷۲۰۰ و ۵۷،۰۰۰ دلار معامله شد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۵۵،۵۰۰ دلار است که زیر آن خطر کاهش شدید در سری های آتی به قیمت ۵۲،۰۰۰ دلار وجود دارد.


در روند صعودی ، یک مقاومت فوری نزدیک به سطح ۵۷۰۰۰ دلار است. مقاومت اصلی در حال حاضر در نزدیکی سطح ۵۷۰۰۰ و ۵۷۲۰۰ دلار است.


قیمت اتریوم


اتریوم نتوانست منطقه مقاومت ۲۱۲۰ دلار را تثبیت کند و در نتیجه یک واکنش نزولی را به ثبت رساند. اتریوم سطح حمایتی ۲،۰۷۵ و ۲،۰۵۰ ذلار را شکست. قیمت حتی سطح ۲۰۰۰ دلار را شکست و ممکن است منطقه حمایتی ۱۹۲۰ دلار را نیز امتحان کند.


در صورت برگشت به روال صعودی ، قیمت ممکن است در حدود ۲۰۵۰ دلار مقاومت کند. مقاومت اصلی هنوز نزدیک سطح ۲۱۲۰ دلار است و پس از آن ۲۱۵۰ دلار ملاحظه می شود.


قیمت بی ان بی ، کاردانو ، لایت کوین و ریپل


بایننس کوین یا بی ان بی تا نزدیکی ۴۱۵ دلار خود را رساند سپس روند کاهشی بزرگی را شروع کرد. بایننس کوین به زیر سطح حمایتی ۳۸۵ دلار و ۳۸۰ دلار کاهش یافت. اکنون به منطقهمقاومتی ۳۵۰ دلار نزدیک شده است. ادامه روال نزولی می تواند قیمت را به سطح ۳۳۲ دلار برساند. در روند صعودی ، قیمت ممکن است نزدیک به ۳۸۰ دلار و ۳۸۲ دلار برسد.


کاردانو یا آدا کلیه سودها را کاهش داد و در زیر سطح پشتیبانی ۱.۲۰۰ دلار معامله شد. آدا حتی ۱.۱۶۵ دلار را شکست و اکنون در سطح قیمتی ۱.۱۵۰ دلار معامله می شود. هرگونه روال نزولی احتمالی ممکن است سبب حرکت به سمت سطح قیمتی ۱.۰۵۰ دلار شود. در صورت برگشت به روال صعودی ، گاوها ممکن است نزدیک به سطح قیمتی ۱.۲۰۰ دلار دوباره مبارزه کنند.


لایت کوین نزدیک به ۲۴۵ دلار کاهش یافت و روند نزولی جدیدی را شروع کرد. لایت کوین زیر منطقه حمایتی ۲۲۵ دلار معامله شد و اکنون به سطح قیمتی ۲۱۲ دلار رسیده است. حمایت اصلی بعدی در ۲۰۵ دلار است و منطقه حمایتی اصلی تری در نزدیکی سطح ۲۰۰ دلار وجود دارد.


قیمت ریپل تا سطح قیمتی ۱.۱۰ دلار افزایش یافت و اخیرا اصلاح خود را آغاز کرد. در زیر سطح حمایتی ۱.۰۲ و ۱.۰۰ دلار معامله شد. اگر روند نزولی ادامه یابد ، احتمالا خرس ها سعی در امتحان سطح قیمتی ۰.۹۲۵ دلار را داشته باشند. برعکس ، ممکن است یک روند صعودی بالاتر از سطح ۱.۰۲ دلار وجود داشته باشد.


سایر آلت کوین ها در بازار امروز


بسیاری از آلت کوین ها بیش از ۱۰ درصد کاهش دارند ، از جمله STX ، DENT ، CRO ، FTM ، FIL ، ONE ، ANKR ، TRX ، SC ، UMA ، BTT ، XLM ، ATOM ، KSM ، AAVE و DOT.


BTG و QTUM هنوز به رنگ سبز هستند ، اما در عین حال در حال از دست دادن روند صعودی خود هستند.


به طور خلاصه ، به نظر می رسد بیت کوین قدرت خود را در بالای ۵۸۰۰۰ دلار از دست داده و نسبت به روند نزولی واکنش نشان داده است. اگر BTC به زیر سطح قیمتی ۵۵،۵۰۰ دلار برسد ، می تواند یک کاهش مداوم رقم بزند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptonews

انتهای خبر

0
0