سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/30
08:49
#پتروشیمی ✍️ گروه پتروشیمی در معاملات روز گذشته با افزایش تقاضا همراه بود. ثبات نسبی قیمت‌ها در بازارهای جهانی و برگشت دلار نیمایی به کانال 21 هز...

#پتروشیمی



✍️ گروه پتروشیمی در معاملات روز گذشته با افزایش تقاضا همراه بود. ثبات نسبی قیمت‌ها در بازارهای جهانی و برگشت دلار نیمایی به کانال ۲۱ هزار تومانی از مهمترین دلایل توجه بازار به غول‌های پترویی است و البته بازار انتظار دارد که شرکت‌های پتروشیمی تحت تاثیر عملکرد خوب تولید و فروش در دو ماه نخست سال گزارش‌های سه ماهه خوبی را منتشر کنند.



📈در این گروه #نوری خوش درخشید. رشد بیش از ۵۰ درصدی سود زمستان نسبت به پاییز مهمترین دلیل توجه به سهم است. نوری چنانچه موفق به گذر از سقف ۷۵۰۰ تومانی خود گردد، راهی اهداف ۸۳۰۰ و ۹۳۰۰ تومانی خواهد شد.



✅در بین اوره‌سازان #شپدیس باری دیگر در کانون توجه بازار قرار گرفت. انتظار تحقق سود ۲۲۰۰ تومانی برای سال ۱۴۰۰ دلیل اصلی توجه به سهم است.



✅در شرکت‌های متانول ساز کماکان #شخارک می تواند یکی از پدیده‌های بازار باشد. سرعت گرفتن فروش و صادرات متانول و سایر محصولات شرکت عاملی برای جهش سود سال ۱۴۰۰ خواهد بود. به لحاظ تکنیکی شخارک درون یک مثلث ادامه‌دهنده در نوسان است. شکست سقف این مثلث مسیر صعود را برای سهامداران شخارک هموار خواهد کرد.



انتهای خبر

0
0