آکادمی هلاکوئی
1400/06/28
16:10
بنیانگذار Three Arrows Capital ،دامیننس بیت کوین را بی اهمیت خواند

سو ژو (Su Zhu)، مدیرعامل و بنیانگذار صندوق…

سو ژو (Su Zhu)، مدیرعامل و بنیانگذار صندوق سرمایه‌گذاری تری اروز کپیتال(Three Arrows Capital) ، اخیرا عنوان کرد که سلطه بیت کوین (Bitcoin Dominance) تنها برای میلیاردرها می تواند معیار مرتبط و مناسبی باشد.


بیانیه اخیر وی خطاب به تازه واردانی است که تصمیم گرفتند از سرمایه گذاری در دو رمزارز بزرگ بازار خودداری کنند و به جای آنها ، توکن های دیجیتال پر ریسک تری را انتخاب می کنند.


در اوایل سال جاری میلادی ، سرمایه گذاری های پر ریسک و هیجانی در میم های متعددی همچون دوج کوین فراگیر شد و در پی آن ، سرمایه گذاران حقیقی به دنبال بازده های فراتر از انتظار در این بازار شدند.


آقای ژو همچنین اعلام کرد که اگر امروز شروع به سرمایه گذاری در سایر رمزارز ها بکند ، شخصا سولانا و اولنچ (و همچنین اکوسیستم آنها) را برای سرمایه گذاری انتخاب می کند.


با این وجود ، آقای ژو به عنوان یک شخص پر نفوذ در بازار ارز دیجیتال همچنان معتقد است که بیت کوین و اتریوم صعودی هستند. وی پیش بینی می کند که ارزش بازار بیت کوین از طلا پیشی خواهد گرفت و اتریوم نیز در نهایت به ۲۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.


در ماه فوریه (بهمن ۱۳۹۹) ، وی پیش بینی عجیب و غریبی مبنی بر افزایش بیت کوین به ۲.۵ میلیون دلار در بلند مدت ، منتشر کرد.


الکس کروگر (Alex Krüger) ، اقتصاددان ارشد اخیرا در توییتی نوشت که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال که به دنبال سود های “فوق العاده” هستند باید پول خود را در جای دیگری سرمایه گذاری کنند.


سلطه بیت کوین (Bitcoin Dominance)


پس از بازیابی بیت کوین به سقف چند ماهه خود در ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) ، دامیننس آن روند خود را تغییر داد و در ۱۰ سپتامبر(۱۹ شهریور) به زیر مرز ۴۰ درصد سقوط کرد. پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی در کشور السالوادور در افزایش سهم بیت کوین در بازار تاثیر چندانی نداشت و از سوی دیگر ،سرمایه گذاران حقیقی به سولانا علاقه مند شدند.


بنا به گزارشات پیشین U.Today ، تحلیلگران بانک جی پی مورگان (JPMorgan) اخیرا مدعی شده اند که کاهش سهم بازاری رمزارز پرچمدار نشانه ای از حباب بزرگ بازار ارز دیجیتال است.


در لحظه نگاش این خبر ، دامیننس بیت کوین ۴۳ درصد است و از سقف ۷۳ درصدی خود در ۳ ژانویه (۱۴ دی ۱۳۹۹) به طور قابل توجهی کاهش یافته است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0