آکادمی هلاکوئی
1400/04/07
11:40
تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ دوشنبه ۷ تیر

استلار(XLM) از ۳ ژوئن(۱۳ خرداد) روند نزولی مداومی…

استلار(XLM) از ۳ ژوئن(۱۳ خرداد) روند نزولی مداومی را طی کرده است و از ۱۶ ماه مه (۲۶ اردیبهشت) تا کنون هیچ گونه سقف قیمتی را تشکیل نداده است که منجر به تغییر نگاه سرمایه گذاران به استلار شده است.


صرف نظر از عدم خوش بینی در مورد قیمت XLM ، اگر یک کندل قاطع ۴ ساعته در بالای کف نوسان ۰.۲۷۴ دلاری بسته شود ، نشانگر احیای مومنتوم صعودی است. در چنین حالتی ، گاوهای استلار ممکن است قیمت را تا سطح مقاومت فوری در ۰.۲۸۶ دلار برسانند.


با عبور از سطح عرضه همزمان با افزایش فشار خرید ، قیمت XLM می تواند تا سقف نوسان ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) در ۰.۳۰۳ دلار افزایش یابد.


چنین تحولی به استلار این امکان را می دهد که بر علیه روند نزولی قدمی را بگذارد و روند صعودی را آغاز کند. اگر خریداران موفق به ایجاد سقف نوسانی در بالای ۰.۳۰۳ دلار شوند ، این امر سرمایه گذاران حاشیه ای را به سمت استلار سوق خواهد داد که در طی آن سفارشات خرید جهش می یابد. در پی چنین صعودی ، استلار می تواند تقریبا تا ۰.۳۵۲ دلار افزایش یابد که ۲۸٪ از کف نوسان مذکور فاصله دارد.



نمودار ۴ ساعته جفت ارز XLM / USDT از سوی دیگر ، عدم صعود به بالای کف نوسان ۰.۲۷۴ دلاری نشان می دهد که فروشندگان همچنان درحال تضعیف بازار هستند. در چنین شرایطی ، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت XLM کمترین کف نوسان ۲۶ ژوئن (۵ تیر) در ۰.۲۲۸ دلاررا مجددا امتحان کند.


شکست حمایت ۰.۲۲۸ دلار ، سناریوی صعودی را باطل کرده و با افت ۱۳ درصدی به ۰.۱۹۹ دلار همراه خواهد شد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.



منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0