آکادمی هلاکوئی
1400/07/11
01:10
نقاشی های VeeFriends گری واینرچاک، ۱.۲۶ میلیون دلار فروخته شد

گری واینرچاک(Gary Vaynerchuk)، اسکن نقاشی های بداهه خود…

گری واینرچاک(Gary Vaynerchuk)، اسکن نقاشی های بداهه خود را تا یک میلیون دلار به صورت آنلاین می فروشد. اما دیروز، این سرمایه گذار و کارآفرین سریالی ثابت کرد که نقاشی های کاغذی هنوز در عصر دیجیتال ارزشمند هستند. او فقط پنج مورد از آنها را به قیمت ۱.۲۶ میلیون دلار فروخت و در حراج کریستی در نیویورک از اندی وارهول(Andy Warhol) و جکسون پولاک(Jackson Pollock) پیشی گرفت.


تعداد زیادی از پنج تصویر VeeFriends، که با دست کشیده شده بودند، به فروش رسید. نسخه های “جوهر روی کاغذ” فیل های همدل، گوریل قدردان، مرغ های “دست الماسی”، پرواز “شما می میرید” و ببر فوق العاده به فروش رسید. فیل همدل، بیشترین فروش را داشت: ۴۱۲,۵۰۰ دلار. بداهه هایی که فقط چند دقیقه طول کشید تا واینرچاک، آنها را بکشد.


این پنج نقاشی بخشی از مجموعه حیوانات ۲۸۶ نفری است که توسط خود واینرچاک طراحی شده است. واینرچاک نقاشی های خود را به مجموعه ای از ۱۰,۲۵۵ NFT با نام VeeFriends تبدیل کرد. هر حیوانی دارای یک لقب است: شترهای نجیب، کرم های درخشان و غیره.


وبسایت VeeFriends می گوید که حیوانات “نشان دهنده ویژگی های انسانی هستند که گری، بیشتر آنها را تحسین می کند. او روی ویژگی هایی تمرکز کرد که به اعتقاد او باعث خوشبختی و موفقیت می شوند. ” فارغ از کارآفرینی، واینرچاک به خاطر توصیه های انگیزشی اش مشهور است.


هر NFT با یک ویدئوی ۲۰ تا ۳۰ ثانیه ای از واینرچاک همراه است و NFT ها بلیطی برای کنفرانس های آینده واینرچاک در سه سال آینده محسوب می شوند.


در ۱۰ سپتامبر(۱۹شهریور)، واینرچاک VeeCon ۲۰۲۲ را اعلام کرد، اولین رویداد از سه رویداد سالانه برنامه ریزی شده که در مینیاپولیس، مینه سوتا برگزار می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: decrypt.co


انتهای خبر

0
0