بتاسهم
1401/03/23
11:13
مجمع #سیستم 📌به گزارش همفکران، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت همکاران سیستم با مشارکت 73.50 درصد از سهامداران در حال برگزاری است... محمد عزیرالله...

مجمع


#سیستم


📌به گزارش همفکران، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت همکاران سیستم با مشارکت ۷۳.۵۰ درصد از سهامداران در حال برگزاری است...



محمد عزیراللهی مدیرعامل سیستم به مجمع گزارش داد:



✅درآمد عملیاتی تلفیقی با رشد ۷۴درصدی، سود عملیاتی رشد ۷۳ درصد رشد داشته‌اند. هزینه‌های شرکت هم ۶۸ درصد رشد داشته است.



✅درآمد در سال ۱۴۰۰ به ۹۳۷ میلیارد رسیده است. ۳۰ تا ۳۵ درصد از درآمد از محل پشتیبانی است. بازده سهم از مجمع قبلی تا این مجمع ۵۵ درصد بوده است.



✅سهم همکاران سیستم در صنایع کلیدی بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است. در سال گذشته با بررسی‌های قبلی روی ۳ صنعت، خرده‌فروشی، لوازم‌خانگی و صنعت فولادی تمرکز کردیم. ۱۴ هزار مشتری از طریق سپیدار و دشت جذب کرده‌ایم. بیش از دو هزار مشترک ابری داریم و با رشد ۱۷۸ درصدی درآمد از این محل مواجه شده‌ایم.



✅توان شبکه همکاران سیستم رشد ۳۰ درصدی و ظرفیت تخصصی هم رشد ۶۰ درصدی داشته است. ۶۸ محصول، ۲۰ شرکت فعال به همراه رشد ۴ برابر در فروش ۱۱۰ محصول، از دستاوردهای شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ بوده است.



✅روی ابرآمد به اهداف نرسیدم، مالکیت ۱۰۰ درصدی برای خود همکاران است، قصد داریم با برنامه‌ریزی جدید، به اهداف دست پیدا کنیم.



✅سود سرمایه‌گذاری‌ها در دلینو ، سرونو و سپید بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصدی بوده است.



✅درآمد عملیاتی ۱۴۰۱ ۱۶۸۵ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.



✅رهبری محصولی در بازار، عرضه نسخه به‌روز شده راهکاران با دیزاین سیستم فانوس، عرضه سپیدار ابری و نسل جدید محصولات همکاران سیستم از اهداف و تمرکز در سال ۱۴۰۱هستند.



✅جذب ۱۲۰۰ مشتری در کلاپ و رشد حدود ۱۶۰ درصدی درآمد راهکاران ابری را خواهیم داشت. ارائه خدمات در فضای ابری شامل ارائه تمام خدمات کامپیوتری روی فضای ابری، کسب بیشترین سهم از شرکت‌های کوچک و متوسط را دنبال می‌کنیم و اولین دیتاسنتر تخصصی روی ابر را امسال راه‌اندازی خواهیم کرد. ارائه محصول جدید IaaS یکی دیگر از استراتژی‌های ماست.



✅توسعه سرمایه انسانی متخصص و متعهد یکی دیگر از اهداف ماست. سال گذشته به‌صورت خالص ۱۵۰ نیر و را جذب کرده‌ایم، امسال هم‌چنین برنامه‌ای را دست اقدام و اجرا خواهیم داشت.



انتهای خبر

0
0