آکادمی هلاکوئی
1400/05/09
17:06
جک دورسی : بیت کوین “بهترین نامزد” برای تبدیل شدن به “ارز بومی” توئیتر است

جک دورسی بیت کوین را به عنوان “بهترین…

جک دورسی بیت کوین را به عنوان “بهترین نامزد” برای تبدیل شدن به “ارز بومی” اینترنت خواند و آن را به عنوان یکی از ۳ ترند اصلی آینده رسانه های اجتماعی ، همراه با هوش مصنوعی و غیرمتمرکز سازی عنوان کرد.


او معتقد است بیت کوین می تواند به توئیتر در حرکت سریعتر در توسعه محصولات کمک کند و ادعا می کند که سهامداران مهم باید به فضای رمزنگاری شده نگاه کنند و در آن سرمایه گذاری تهاجمی انجام دهند.


این اولین بار است که دورسی به طور عمومی درباره اینکه چگونه توییتر می تواند بیت کوین را در مجموعه محصولات خود ادغام کند ،صحبت می کند.


در جریان رویداد The B Word هفته گذشته ، جک دورسی ، مدیرعامل توییتر و Square به همراه ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا ، در مورد آینده بیت کوین صحبت کردند . از ارز رمزنگاری شده و پتانسیل آن برای تغییر سیستم های پولی در سطح جهانی قدردانی کرد.


دورسی به ویژه امید زیادی به آینده این ارز رمزنگاری شده دارد. او گفت: “امید من این است که صلح جهانی ایجاد شود یا به آن کمک کند.” “این طولانی مدت خواهد بود ، اما امید من قطعا صلح است.” چند روز بعد ، دورسی از این فرصت استفاده کرد و به سرمایه گذاران اعلام کرد که بیت کوین “بخش بزرگی” از آینده این شرکت خواهد بود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: techhq


انتهای خبر

0
0