آکادمی هلاکوئی
1399/10/19
00:00
ریپل و صرافی‌های برتر ۵۵ میلیون XRP جابجا کرده‌اند

ربات محبوب Whale Alert، چندین تراکنش کشف کرده…

ربات محبوب Whale Alert، چندین تراکنش کشف کرده است که در آنها در مجموع ۵۵ میلیون XRP جابجا شده است. شرکت ریپل و صرافی‌های بزرگی مانند بایننس در این تراکنش‌ها شرکت داشته‌اند.


در ۲۰ ساعت گذشته، Whale Alert سه تراکنش XRP را ردیابی کرده است که در ۲ تا از آنها ۲۰ میلیون XRP و در سومین ۱۵ میلیون XRP جابجا شده است.


اولین تراکنش را شرکت ریپل انجام داده و ۲۰ میلیون XRP را به یکی از کیف پول‌هایش منتقل کرده است تا نقدشان کند یا برای شرکا و مشتریانش ارسال کند.


دو تراکنش دیگر، یکی توسط Bybit به Houbi بوده و دیگری توسط Coinbase به Binance انجام شده است.


مجموع این تراکنش‌ها ۵۵ میلیون XRP بوده است که معادل ۱۷,۷۸۷,۸۶۵ دلار است.


با وجود حذف XRP از صرافی‌ها، این ارز همچنان بالای ۰.۳۰ دلار است


در زمان نوشتن این متن، چهارمین ارز دیجیتال، XRP، طبق CoinMarketCap با ۱۵٪ رشد در ۰.۳۲۵۶ دلار معامله میشود.


پس از اقدامات قانونی SEC در اواخر دسامبر(اوایل دی) سال ۲۰۲۰، بسیاری از پلتفرم‌های ترید اعلام کردند که معاملات XRP را به حالت تعلیق در می‌آورند.


در میان این پلتفرم‌ها، غول‌های کریپتو از جمله کوین‌بیس، بایننس آمریکا، بیترکس و بیت‌استم قرار دارند. جالب این است که، SEC از کوین‌بیس نیز به دلیل دریافت هزینه‌ی کمیسیون فروش XRP، دارایی که ادعا میشود یک اوراق بهادار ثبت نشده است، شکایت کرده است.


مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگ هاوس، که به همراه کریس لارسن بنیانگذار این شرکت برای فروش XRP، از آن‌ها شکایت شده است، آماده‌ی دفاع از این شرکت و خود در دادگاه است، اگرچه وی اظهار داشت که ریپل مایل به همکاری با رییس جدید SEC است که گمان میرود طرفدار کریپتو باشد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.



منبع: u.today


انتهای خبر

0
0