بورس پرس
1401/02/08
00:00
معاملات مشکوک چهار شرکت سیمانی، دو انبوه ساز، دو دارویی + ۷ نماد دیگر

در روز افت ۱۴۷۴ واحدی شاخص، چهار شرکت سیمانی، دو سهم دارویی، دو انبوه ساز به همراه ۷ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی متعادل و مثبت و با گرایش به خودرویی ها آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۱۴۷۴ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۵۲۱ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۶.۴ و ۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا با داد و ستد ۱.۳ میلیارد سهم و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سایپا، ایران خودرو به همراه پارس خودرو با تقاضای ۸۹۶، ۶۹۳، ۶۸۰ و ۵۶۳ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۶ تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، توسعه و عمران امید شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۴.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۵۶۰.۱ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های پلاستیک شاهین ، کابل سازی تک، سیمان کارون ، سیمان ممتازان کرمان ، سیمان غرب آسیا ، داروسازی آوه سینا ، تبرک ، سیمان شمال ، فولاد سپید فراب کویر ، داروسازی قاضی ، بهساز کاشانه تهران ، سرمایه گذاری اعتبار ایران، سرمایه گذاری مس سرچشمه و لامیران ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور چهار شرکت سیمانی، دو انبوه ساز، دو سهم دارویی به همراه ۷ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0