بورس پرس
1400/06/08
11:46
برنامه شرکت بورسی برای افزودن محل تامین منابع افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی

شرکت لامپ پارس شهاب از برنامه هیات مدیره برای افزودن محل تامین منابع افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی پیشنهادی و نظر سازمان بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت لامپ پارس شهاب از برنامه هیات مدیره برای افزودن محل تامین منابع افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی پیشنهادی و نظر سازمان بورس خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.


براین اساس، "بشهاب" اعلام کرد: هیات مدیره در نظر دارد با اصلاح کردن مفاد پیشنهادی به مجمع فوق العاده در گزارش توجیهی، محل تامین منابع افزایش سرمایه را علاوه بر مطالبات و آورده نقدی سهامداران از محل سود انباشته نیز پیشنهاد کند .


همچنین اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: در گزارش توجیهی افزایش سرمایه تیر ماه که به تایید هیات مدیره رسیده و اظهار نظر بازرس قانونی نسبت به آن اخذ و در سامانه کدال منتشر شده، افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی پیش بینی شده است.


از این رو هرگونه تغییر در محل و مبلغ افزایش سرمایه درخواستی مستلزم تهیه گزارش توجیهی جدید مورد تایید هیات مدیره با ذکر محل و مبلغ افزایش سرمایه و اخذ اظهار نظر بازرس قانونی شرکت نسبت به آن و ارسال مدارک و مستندات مربوطه از طریق سامانه کدال به این اداره است. با عنایت به اتمام مهلت ارسال نامه تعهد پذیره نویسی به این اداره، پرونده افزایش سرمایه درخواستی شرکت در نهم شهریور از دستور کار خارج خواهد شد.


بنابراین گزارش، لامپ پارس شهاب نهم تیر ماه از برنامه افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داده بود تا به منظور جبران بخشی از هزینه های سرمایه گذاری توسعه خط تولید جدید و اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از ۱۶.۲ به ۶۴.۸ میلیارد تومان برساند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0