رمزارز نیوز
1401/05/06
15:30
همکاری شرکت بنز و رمزارز پالیگان!

دایملر جنوب شرق آسیا، بخشی از گروه مرسدس بنز، برای راه‌اندازی یک پلتفرم اشتراک‌گذاری داده مبتنی بر بلاکچین از… مطالعه مطلب ...

دایملر جنوب شرق آسیا، بخشی از گروه مرسدس بنز، برای راه‌اندازی یک پلتفرم اشتراک‌گذاری داده مبتنی بر بلاکچین از راهکار مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم، یعنی Polygon استفاده کرده است.


این پلتفرم با نام Acentrik به شرکت‌ها امکان خریدوفروش داده‌ها را می‌دهد و می‌تواند برای تجارت داده‌های مختلف، از اطلاعات بیمه تا آزمایشات بالینی و غیره، مورد استفاده قرار گیرد.


برخلاف اکثر پلتفرم‌های مشابه، داده‌های این پلتفرم در بلاکچین ذخیره نمی‌شوند. بلکه، یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) برای نمایش هر دسته از داده‌ها استفاده می‌شود و یک هش متادیتا با آن ذخیره می‌شود.


بر اساس گزارشات، خریدوفروش داده‌ها در این شبکه به‌طور آزمایشی از طریق پالیگان و اتریوم انجام خواهد شد و برای محافظت از ارزش پولی داده‌ها، لازم است شرکت‌ها با استفاده از استیبل کوین‌ها، پرداخت‌هایشان را انجام دهند.


از آن‌جایی که تراکنش‌ها در پالیگان انجام می‌شوند، کاربران ملزم به پرداخت هزینه‌های گاز با استفاده از رمزارز بومی شبکه یعنی MATIC هستند. پس از تکمیل تراکنش، خریداران می‌توانند به داده‌های اساسی ذخیره‌شده در AWS ۵۳ یا IPFS دسترسی داشته باشد.


این همکاری، پذیرش گسترده شبکه Polygon توسط برندهای برتر را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که Polygon به نشان دادن پتانسیل خود به عنوان یکی از برترین پلتفرم‌های بلاکچینی که شرکت‌ها می‌توانند به آن تکیه کنند، ادامه می‌دهد.


در همین حال، بر اساس داده‌ها قیمت MATIC، پس از بهبود سریع بازار در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، MATIC با قیمت ۰٫۸۸ دلار در صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال از جمله بایننس و کوین بیس معامله می‌شد.


انتهای خبر

0
0