آکادمی هلاکوئی
1400/07/16
00:30
تصمیم تیم Wojak Finance برای سوزاندن ۹۰ درصد از توکن های WOJ!

طبق آخرین بیانیه تیم توسعه ووآک فایننس (Wojak…

طبق آخرین بیانیه تیم توسعه ووآک فایننس (Wojak Finance)، اعضای آن افزایش غیر منتظره ای را در توکن WOJ ثبت کردند.


در دسترس بودن در پنکیک سوآپ (CAKE)، یکی از مهمترین صرافی های رمزنگاری غیرمتمرکز در بایننس اسمارت چین (BSC)، به صورت جفت با بایننس کوین (BNB) و استیبل کوین بایننس (BUSD)، تعداد بی نظیری از سرمایه گذاران خرده فروشی را در ۲۴ ساعت گذشته جذب کرد.


به این ترتیب، برای به حداکثر رساندن سود هر سرمایه گذار، جلوگیری از قرار گرفتن این توکن ها در معرض دستکاری ها و معتبر نگه داشتن توکنومیک های فوق تورم زای ثبت شده، تیم Wojak Finance تصمیم گرفته است که بلافاصله ۹۰ درصد از عرضه لیکوئید این توکن ها را از بین ببرد.


تیم Wojak Finance ، رهبران و مشاوران آن، از حمایت هایی که از جامعه سرمایه گذاری اروپایی و آمریکایی دریافت کرده اند، بسیار سپاسگزار هستند.


بر اساس برآوردهای آنها، با ورود نقدینگی تازه و برنامه جدید سوزاندن توکن، قیمت توکن WOJ ، فرصتی برای افزایش مجدد دو و یا حتی سه رقمی دیگر در هفته های آینده دارد.


WOJ یک توکن خیریه برای جامعه معرفی می کند!


همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود ، Wojak Finance پیشگام مفهوم “توکن خیریه” بود که برای کمک به کاربران رمزنگاری برای تجربیات مختلف طراحی شده است تا ضررها را کم کنند.


همانطور که علاقه به توکن WOJ بلافاصله پس از قرار گرفتن در پنکیک سوآپ شروع شد، شرکت کنندگان و همکاران آن تصمیم گرفتند تا سرعت فرآیند سوزاندن توکن را تسریع کنند.


در اصل، این تیم به طرح توکن با موضوع میم پایبند است. این یادبود یکی از برجسته ترین الگوهای رفتاری دهه ۲۰۱۰ (۱۳۸۹) که یک معامله گر تازه به نام ووآک (که کلمه ای لهستانی به معنی “سرباز” است) میباشد را نشان میدهد. Wojak اولین دستاوردها را جشن می گیرد و پس از از دست دادن پول هنگام آزمایش استراتژی های معاملاتی بسیار افسرده می شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0