آکادمی هلاکوئی
1400/06/20
00:00
کاردانو، کیف پول Daedalus را با پشتیبانی Alonzo مستقر می کند!

با نزدیک شدن کاردانو (ADA) به فعال شدن…

با نزدیک شدن کاردانو (ADA) به فعال شدن هاردفورک آلونزو ( Alonzo hardfork ) در شبکه اصلی، زیرساخت های آن برای عملکرد قراردادهای هوشمند آماده می شود.


ددالوس( Daedalus ) با پشتیبانی آلونزو همراه است


طبق اعلام رسمی تیم IOG در توئیتر، مهندسان این تیم، نسخه به روز شده نرم افزار کیف پول کاردانو، Daedalus را مستقر کرده اند.


کاردانو 2 - کاردانو، کیف پول Daedalus را با پشتیبانی Alonzo مستقر می کند!

Daedalus ۴.۳.۱ اولین نسخه از این کیف پول است که از فعال سازی اصلی هارد فورک Alonzo پشتیبانی می کند، که قرار است قراردادهای هوشمندی را برای کاردانو (ADA) به ارمغان بیاورد.


علاوه بر پشتیبانی شبکه اصلی Alonzo ، نسخه جدید این کیف پول برای به روز رسانی پلتفرم کیف پول سخت افزاری Trezor آماده است. همچنین دارای UX/UI و بهبود عملکرد است.


برای جشن گرفتن این نقطه عطف مهم برای بزرگترین بلاک چین اثبات سهام ( PoS )، توسعه دهندگان IOG شمارش معکوس را فعال کردند. بنابراین، علاقه مندان به کاردانو ( ADA ) می توانند پیشرفت فعال سازی آلونزو را ردیابی کنند.


قراردادهای هوشمند در حال آمدن به سمت کاردانو


تیم IOG تاکید می کند که برای اطمینان از عملکرد یکپارچه و بدون وقفه کیف پول، همه کاربران Daedalus باید کیف پول خود را قبل از شروع به روز رسانی سیستم هاردفورک کاردانو ( Cardano’s Hard Fork )، ارتقاء دهند.


همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، انتظار می رود هاردفورک کاردانو در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۱ شهریور)، حدود ساعت ۹:۴۴ بعد از ظهر رخ دهد. دیروز ، بایننس ( BNB ) ، صرافی غیر متمرکز پیشرو، پشتیبانی از این ارتقاء را تایید کرد.


کاردانو ( ADA ) پیش از آغاز قراردادهای هوشمند، مورد حمله منتقدان مسموم این شرکت قرار گرفت.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0