آکادمی هلاکوئی
1399/10/24
13:42
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۴ دی)

علی رغم تلاش دیروز بیت کوین برای ازسرگیری…

علی رغم تلاش دیروز بیت کوین برای ازسرگیری روند صعودی خود، این ارز موفق به افزایش قیمت نشد و زیر ۳۵۰۰۰ دلار متوقف شد. اکثر کوین های جایگزین نیز ریزشی شدند و شکاف سرمایه بازار تا مارک ۱ تریلیون دلاری گسترش یافت.


بیت کوین نتوانست کاملا بهبود پیدا کند


ارز رمزنگاری برتر بازار روز دوشنبه بدترین افت قیمت خود از زمان بحران نقدینگی اواسط مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸) را تجربه کرد. بیت کوین در یک روز تقریبا ۱۲۰۰۰ دلار (حدود ۳۰٪) سقوط کرد و به پایین تر از ۳۰۰۰۰ دلار رسید.


با این وجود، BTC بلافاصله روند بازیابی قیمت را آغاز کرد و در معاملات دیروز تاحدودی این ضررها را جبران کرد. پس از آن، این دارایی به بالاترین قیمت روزانه خود یعنی بیش از ۳۶۵۰۰ دلار رسید، اما خرس ها با پیگیری این حرکت، در دو نوبت قیمت را تا ۳۲۵۰۰ دلار کاهش دادند.


به دنبال چند نوسان دیگر، قیمت ارز رمزنگاری شده اندکی افزایش یافت اما همچنان زیر ۳۵۰۰۰ دلار معامله می شود و از دیروز نیز ۴٪ کاهش را نشان می دهد.


از نظر تکنیکال، BTC برای حرکت دوباره به سمت ۴۰۰۰۰ دلار باید خطوط مقاومت ۳۶۳۶۰ دلار ، ۳۷۱۵۰ دلار و ۳۸۰۰۰ دلار را پشت سر بگذارد. در مقابل، سطوح حمایتی ۳۴۰۰۰ ، ۳۲۵۰۰، ۳۲۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ دلار می توانند در صورت اصلاح مجدد قیمت کمک کننده باشند.


دریای خون در مسیر آلتکوین ها


اکثر کوین های جایگزین با افت شدید قیمت روز دوشنبه خود و موارد کوتاه بهبودی دیروز، به خوبی از عملکرد اخیر BTC پیروی کردند. در ۲۴ ساعت گذشته، بار دیگر آلتکوین ها نیز مقدار زیادی از ارزش خود را از دست داده اند.


اتریوم از دیروز ۶ درصد کاهش یافته و به ۱۰۷۰ دلار رسیده است. ریپل با ۲ درصد کاهش زیر ۰.۳۰ دلار معامله می شود. بیت کوین کش (۵-٪)، بایننس کوین (۳-٪)، چین لینک (۶-٪)، کاردانو (۴-٪)، لایت کوین (۵-٪) و استلار (۴-٪) نیز همگی قرمزپوش هستند.


تنها استثنا در میان ده ارز برتر بازار، پولکادات است. در مقیاس ۲۴ ساعته DOT با ۵ درصد افزایش به ۹ دلار رسیده است.


Reserve Rights (-۱۴٪), Nano (-۱۱٪), Horizen (-۱۱٪), Neo (-۱۱٪), Dogecoin (-۱۰٪), Elrond (-۱۰٪), Decred (-۱۰٪), Maker (-۱۰٪) و Band Protocol (-۱۰٪) نیز از جمله ارزهایی هستند که در تایم فریم ۲۴ ساعته بیشترین ریزش را شاهد بوده اند.


گفتنی است که سرمایه تجمعی بازار کلیه دارایی های رمزنگاری شده پس از کاهش ۶۰ میلیارد دلاری در یک روز ، به ۹۲۰ میلیارد دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0