رمزارز نیوز
1402/02/19
22:00
شیبا پس از سوختن دوباره با پپه قورباغه رقابت می‌کند!

با ادامه روند نزولی در قیمت شیبا اینو، توکن PEPE، یک توکن مبتنی بر میم جدید، توجه همه را به خود جلب کرده است.… مطالعه مطلب ...

با ادامه روند نزولی در قیمت شیبا اینو، توکن PEPE، یک توکن مبتنی بر میم جدید، توجه همه را به خود جلب کرده است. با این حال، به نظر می رسد که SHIB در فکر برگشت به روزهای خوب خود باشد؛ زیرا SHIBarmy بیش از یک میلیارد توکن شیبا اینو را در ۲۴ ساعت گذشته سوزاند. بر اساس داده‌های Shibburn، تعداد ۱.۶۹ میلیارد توکن SHIB در چند تراکنش در ۲۴ ساعت گذشته به یک کیف پول مرده ارسال شده است.


نرخ سوختن شیبا پس از توکن‌سوزی اخیر خود ۱۳,۱۵۰ درصد افزایش یافته است. باید توجه داشت که این افزایش نرخ در توکن‌سوزی بعد از یک بازه طولانی‌مدت اتفاق افتاده است که در آن تعداد کمی از توکن‌های Shiba Inu سوزانده می‌شده است. حالا شیبا دوباره توان خود را بازمی‌یابد تا پپه قورباغه را کنار بزند.


قیمت شیبا اینو در ۳۰ روز گذشته بیش از ۱۸ درصد کاهش یافته است و توکن SHIB در زمان نگارش این خبر با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز با ۳۳ درصد افزایش به حدود ۱۸۵ میلیون دلار رسیده است.


انتهای خبر

0
0