آکادمی هلاکوئی
1400/06/21
19:00
TRON و BitTorrent پروژه جدیدی ارائه میدهند

بیت تورنت در توییتی اخیر همکاری خود با…

بیت تورنت در توییتی اخیر همکاری خود با ترون را اعلام کرد. این پروژه، BitTorrent Chain (BTTC)، قرار است در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ (۸آبان) راه اندازی شود.


پروژه این دو غول دنیای رمزارزها اولین پروژه در نوع خود خواهد بود. گزارش ها می گویند که این “اولین پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره ای ناهمگن در فضای بلاکچین” خواهد بود.


طبق اعلام، پروژه مقیاس بندی لایه ۲ خواهد بود. علاوه بر این، هدف آن مقابله با تمام مشکلات میان زنجیره ای دیفای ترون، NFT و DApp است. علاوه بر این، این یک راه حل متقابل زنجیره ای است که ترون، اتریوم و بلاکچین بایننس را به هم متصل می کند. علاوه بر این، با اتصال این سه پلتفرم، کاربران BitTorrent Chain هزینه تراکنش کمتری را با سرعت بیشتری تجربه خواهند کرد.


به طور خلاصه، BTTC همچنین سازگاری کامل با ماشین مجازی اتریوم (EVM) خواهد داشت. علاوه بر این، به توسعه دهندگان EVM اجازه می دهد تا برنامه های مبتنی بر اتریوم خود را به طور کامل به زنجیره بیت تورنت منتقل کنند.


BTTC کاملا غیر متمرکز است. علاوه بر این، مکانیزم امن تر و شفاف تری را ارائه می دهد. نود ها و حساب های معامله گران شفاف و همچنین تراکنش های قابل ردیابی می باشند. در این اطلاعیه، ذکر شده است که بلاک چین ترون یک انتخابات نماینده برتر را آغاز می کند. می گوید تعداد محدودی از نقاط برای انتخابات وجود دارد. همچنین دارندگان بیت تورنت می توانند رای خود را برای کسب پاداش بابت انتخابات بگذارند. علاوه بر این، کاربران می توانند پاداش بیت تورنت دریافت کرده و در مدیریت جامعه مشارکت داشته باشند.


بیت تورنت می گوید BTTC در آینده همچنان به زنجیره های عمومی مانند HECO ، OEC و Polygon دسترسی خواهد داشت.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: Coinquora.com



انتهای خبر

0
0