سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/06
08:48
#فجر 🌀فجر در 3 ماهه ابتدای سال به سود 2.346 ریالی رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (1.290 ریال)، افزایش 82 درصدی را رقم زده است. سود 12 ماهه...

#فجر



🌀فجر در ۳ ماهه ابتدای سال به سود ۲.۳۴۶ ریالی رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۱.۲۹۰ ریال)، افزایش ۸۲ درصدی را رقم زده است. سود ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۳.۵۶۸ ریال بوده است. حاشیه سود ناخالص بهار به ۱۹ درصد رسیده که در مقایسه با ۱۲ ماهه سال گذشته (۴۵ درصد) افت ۴۲ درصدی داشته است.



🌀در دل ترازنامه این شرکت سود ‌انباشته ۱۴.۸۷۵ میلیارد ریالی وجود دارد که بیش از ۶ برابر سرمایه ثبت شده شرکت است و پتانسیل افزایش سرمایه از این محل وجود دارد. فروش مرداد ماه فجر به بیش از ۳.۶۴۷ میلیارد ریال رسیده که نسبت به ماه قبل (۳.۰۹۰ میلیارد ریال) و میانگین ۵ ماهه امسال ( ۳.۶۸۳ میلیارد ریال) به ترتیب رشد ۱۸ و ۱ درصدی داشته است.



🌀میانگین نرخ محصولات گالوانیزه که وزن ۷۰ درصدی را در سبد محصولات شرکت دارد، در تیر ماه به ۲۷۷.۴۷۰ ریال به ازای هر کیلو رسیده که نسبت به ماه قبل (۲۷۳.۳۶۵ ریال) و متوسط ۵ ماهه ابتدای سال (۲۵۸.۹۳۲ ریال) به ترتیب با رشد ۱.۵ و ۷ درصدی همراه بوده است. در مجموع عملکرد فجر مطلوبست و می توان به تکرار سودسازی فوق‌العاده همچون سال گذشته امیدوار بود.



انتهای خبر

0
0