اخبار اکس نوین
1400/08/27
00:00
قانون‌گذاران به دنبال تغییر قانون زیرساخت مالیات بر ارزهای دیجیتال

اکس نوین: قانون‌گذاران آمریکایی از در هر دو حزب در حال مقابله با تغییرات در قوانین گزارش مالیاتی برای کارگزاران کریپتو و تراکنش‌های بیش از ده هزار دلار در قانون زیرساخت جدید هستند. ده نماینده دموکرات کنگره آمریکا به رهبری دارن سونو، نماینده فلوریدار خواستار تجدیدنظر در تعریف کارگزار در لایحه زیرساختی یک تریلیون دلاری شده‌اند که در تاریخ ۱۵ نوامبر به امضای بایدن درآمد و به تصویب رسید. این گروه از نمایندگان در نامه‌ای خواهان به‌روزرسانی بخش ۶۰۴۵(c)(۱) قانون زیرساخت در کد مالیاتی قانون زیرساخت دوحزبی شده‌اند. این افراد هشدار دادند که قانون بحث‌برانگیز جدید می‌تواند ماینرها، اعتبارسنجان و توسعه‌دهندگان کیف پول را به عنوان کارگزار برای اهداف مالیاتی…

اکس نوین : قانون‌گذاران آمریکایی از در هر دو حزب در حال مقابله با تغییرات در قوانین گزارش مالیاتی برای کارگزاران کریپتو و تراکنش‌های بیش از ده هزار دلار در قانون زیرساخت جدید هستند.


ده نماینده دموکرات کنگره آمریکا به رهبری دارن سونو، نماینده فلوریدار خواستار تجدیدنظر در تعریف کارگزار در لایحه زیرساختی یک تریلیون دلاری شده‌اند که در تاریخ ۱۵ نوامبر به امضای بایدن درآمد و به تصویب رسید.


این گروه از نمایندگان در نامه‌ای خواهان به‌روزرسانی بخش ۶۰۴۵(c)(۱) قانون زیرساخت در کد مالیاتی قانون زیرساخت دوحزبی شده‌اند.


این افراد هشدار دادند که قانون بحث‌برانگیز جدید می‌تواند ماینرها، اعتبارسنجان و توسعه‌دهندگان کیف پول را به عنوان کارگزار برای اهداف مالیاتی در نظر بگیرد و از نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان خواستند تا این افراد را به دلیل عدم مشارکت در خدمات مربوط به کارگزاری و تسهیل تراکنش‌ها از این قانون کنار بگذارد.


علاوه بر نکات فوق، در این نامه به نگرانی‌ها در رابطه با اثر منفی این قانون بر بازار و کاهش نرخ نوآوری تکنولوژیکی آمریکا در صورت بدون تغییر ماندن این قانون هشدار داده شد.


در این نامه آمده است:


همانطور که امروز نوشته شده است، قانون زیرساخت دوحزبی عدم اطمینان را در صنعت رمزارز افزایش می‌دهد، برندگان و بازندگان را انتخاب می‌کند و تلاش‌های سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا (IRS) را برای وضع مالیات دقیق بر این صنعت خنثی می‌کند در حالی که به مزیت رقابتی کشور ما در برابر سایر کشورها در بازار دارایی‌های دیجیتال پایان می‌دهد.


سناتورها نیز بر اصلاح الزام گزارش مالیاتی مطرح‌شده در لایحه زیرساختی فشار می‌آورند. بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد ران وایدن، سناتور دموکرات و سینتیا لومیس، سناتور جمهوری‌خواه طرحی را ارائه کرده‌اند که به گفته آنها نوآوری آمریکایی را حفظ کرده، تضمین می‌کند که آمریکایی‌ها مالیات خود را پرداخت می‌کنند و افرادی که به توسعه بلاکچین و کیف پول مشغول‌اند را از این لیست خارج می‌کند.


تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه نیز در تاریخ ۱۶ نوامبر قانونی را برای اصلاح قانون مالیات بر ارزهای دیجیتال معرفی کرد. به عقیده وی، قوانین گزارش دهی جدید حمله‌ای ویرانگر به صنعت ارز دیجیتال است. گفته‌های وی، بازتاب برخی از نظرات نمایندگان دموکرات مجلس آمریکاست که معتقدند مقررات فعلی نوآوری را در آمریکا در نطفه خفه می‌کند و حریم خصوصی بسیاری از آمریکایی‌ها را به خطر می‌اندازد.


سناتورها اکنون به طور کلی شروع به درک عمیق‌تر نحوه عملکرد صنعت ارزهای دیجیتال کرده‌اند. کمیته مشترک اقتصادی کنگره آمریکا در تاریخ ۱۷ نوامبر جلسه‌ای تحت عنوان «ابهام‌زدایی از ارزهای دیجیتال: دارایی‌های دیجیتال و نقش دولت» برگزار کرد و در آن، در رابطه با نهادهای مالیاتی پیچیده‌ای که باید بر صرافی‌های متمرکز نظارت داشته باشند بحث کردند و بر سر اینکه حریم خصوصی و امنیت مهمترین موضوعات هستند توافق کردند.


منبع cointelegraph


انتهای خبر

0
0