بورس نیوز
1400/05/17
12:19
خبری خوش برای سهامداران «وسدید»

نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار تسریع در روند پرونده گروه صنعتی سدید شد.

خبری خوش برای سهامداران «وسدید»

به گزارش بورس نیوز ، عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای اعلام کرد: ضمن تبریک مجدد به مناسبت انتصاب حضرتعالی به ریاست مهم قوه قضائیه کشور، جمعی از سهامداران گروه صنعتی سدید (سهام عام) به اینجانب مراجعه و اظهار داشته‌اند که حقوق آنان ضایع و نسبت به عدم تعیین تکلیف پرونده آنان توسط قوه قضائیه اعتراض داشتند. با توجه به نامه‌های شماره ۱۱۵۶۹۶۱ و ۱۱۸۲۸۲۱ به تاریخ ۲۶/۰۲/۱۴۰۰ و ۰۴/۰۵/۱۴۰۰ کمیسیون اصل نود مجلس و صحبت‌های سخنگوی آن قوه مبنی بر آماده بودن اظهارنظر هیات کارشناسی، مستدعی است دستور فرمایید با توجه به رویکرد مثبت جنابعالی مبنی بر حل سریع‌تر پرونده‌های خاص، مفاد این درخواست مورد توجه قرار گرفته و نتیجه را نیز به اینجانب امر به ابلاغ فرمایید.


قابل ذکر است که سهامداران گروه صنعتی سدید بار‌ها با تجمع در مقابل حوزه ریاست قوه قضائیه خواستار پیگیری سریع اجرای حکم قطعی پرونده فرآب مبنی بر انتقال ۳۳ درصد سهام شرکت مذکور به «وسدید» شدند.


این شرکت در چندین موعد زمانی اقدام به شفاف سازی در خصوص رای پرونده فرآب و حکم قطعی دادگاه مبنی بر انتقال ۳۳ درصد سهام شرکت مذکور به «وسدید» در کدال کرد، اما متاسفانه اجرای این حکم تا به امروز تاخیر افتاده و این سهم با توجه به ارزنده بودن بنا به امر طی چندین ماه گذشته در صف فروش قفل شده است. تا جایی که سهامداران این شرکت بار‌ها با تجمع در مقابل حوزه ریاست قوه قضائیه پیگیر اجرای حکم قطعی دادگاه شدند.


خبری خوش برای سهامداران «وسدید»

سهامداران «وسدید» از رئیس جدید قوه قضائیه انتظار دارند و امیدوارند که نتیجه این دادگاه به زودی اعلام و گره از کار این سهامداران گشاده شود.

انتهای خبر

0
0