آکادمی هلاکوئی
1400/08/16
19:00
حجم تتر TRC۲۰ در شبکه ترون اکنون بیش از ۳۷.۹ میلیارد است

اتفاقات جدید برای بنیاد TRON؛ صادرکننده توکن‌های TRC۲۰…

اتفاقات جدید برای بنیاد TRON؛ صادرکننده توکن‌های TRC۲۰ به تازگی اعلام کرد که میزان گردش تتر مبتنی بر TRC۲۰ که توسط تتر در شبکه ترون صادر شده است، در نهایت تا این زمان از ۳۷.۹ میلیارد فراتر رفته است.


به طور خاص، بنیاد ترون این خبر را در توئیتر اعلام کرد. این شرکت پس از بروزرسانی برای دنبال کنندگان خود در مورد نقطه عطف فعلی که تتر TRC۲۰ صادر شده تاکنون به آن دست یافته است، خاطرنشان کرد که اکوسیستم ترون از زمان ایجاد فعال و اختصاصی بوده است.


علاوه بر این، شرکت حتی به تلاش خود نیز اشاره کرد، اکوسیستم ترون به طور انبوه و به طور تصاعدی با این پروژه مرتبط شده است، و با این حال، آن ها همیشه با توجه به روابط روزانه خود در حال ایجاد شگفتی های جدید هستند.


این دستاورد نشان دهنده پیشرفت خیره کننده ترون است. برای روشن‌تر شدن، ایده اصلی صدور تتر TRC۲۰ در بلاکچین ترون این است که به کاربران امکان داد و ستد و مبادله ارزهای فیات ثابت را با پرداخت هزینه‌ای تقریبا صفر در هر زمان بدهد.


علاوه بر این، تتر TRC۲۰ همچنین خود را برای خدمات قابلیت همکاری با پروتکل‌های مبتنی بر ترون و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) آماده می کند. از زمان راه‌اندازی شبکه اصلی، ترون با تراکنش های سریع و پذیرش آن در سطح جهانی، فعال بوده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0