آکادمی هلاکوئی
1401/06/16
18:47
گروه ای تی سی،ETP کریپتو مبتنی بر هارد فورک اثبات کار اتریوم را راه اندازی کرد

ارائه‌دهنده اوراق بهادار با پشتوانه دارایی دیجیتال، ای…

ارائه‌دهنده اوراق بهادار با پشتوانه دارایی دیجیتال، ای تی سی گروپ ETC) Group ) همچنان به اجماع اصلی اثبات کار (PoW) اتریوم برای محصول فعلی معامله شده در بورس اتریوم (ETP) تکیه خواهد کرد.


گروه ETC روز چهارشنبه رسما راه اندازی یک ETP جدید اتریوم را در پاسخ به ادغام یا همان ارتقاء آینده اتریوم اعلام کرد. ادغام اتریوم که قرار است در اواسط سپتامبر انجام شود، یک ارتقاء اجماع مورد انتظار است که قرار است بلاک چین اتریوم را از PoW مبتنی بر ماینینگ به اثبات سهام بدون استخراج (PoS) منتقل کند.


ETP جدید اتریوم گروه ETC بر یک زنجیره PoW اتریوم فورکی تکیه خواهد کرد که نشان دهنده گروهی از ماینرها است که مخالف تغییر اتریوم به PoS هستند. زنجیره PoW یک توکن جدید به نام ETHW خواهد داشت که مبنایی برای ETP جدید با پشتیبانی فیزیکی گروه ETC به نام ETC Group Physical EthereumPoW یا ETHWetc فراهم می کند.


طبق این اطلاعیه، انتظار می‌رود ETHWetc در پلتفرم معاملات الکترونیکی Deutsche Boerse، Xetra، تحت نماد نماد ZETW لیست شود. گروه ETC اشاره کرد که این شرکت پیش‌بینی می‌کند که این فهرست به زودی پس از رویداد فورک در ۱۶ سپتامبر رخ دهد.


گروه ETC اشاره کرد که ZETW به طور خودکار جایگزین ETC Group Physical اتریوم(ZETH) بر اساس واحد ۱:۱ در حساب های کارگزاری خواهد شد.


بردلی دوک(Bradley Duke)، موسس و مدیرعامل گروه ETC، خاطرنشان کرد که بهره مندی از هارد فورک ها برای ارزهای دیجیتال زیربنایی چشم انداز و تعهد اصلی شرکت است.


این خبر در حالی منتشر می شود که صنعت کریپتو به طور فعال برای ادغام اتریوم آتی آماده می شود و شرکت های مختلفی به دنبال گزینه های استخراج جدید یا راه اندازی استیکینگ اتریوم هستند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0