بورس پرس
1401/04/30
17:46
دستاوردهای همراه اول در فراهم‌سازی بسترهای دیجیتال بررسی شد

دستاوردهای همراه اول در فراهم‌سازی بسترهای دیجیتال طی سال گذشته از جمله افزایش ۱۰۷ درصدی ثبت نام غیرحضوری مشترکان، بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ۹۰ فناوری، بخشی از دستاوردهای شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان بزرگترین اپراتور در فراهم‌سازی بسترهای دیجیتال در سال گذشته که در نتیجه دیجیتالی شدن فرآیندها بدست آمده، بررسی شد.


دستاوردهای کاهش هزینه‌های فروش و افزایش درآمد


افزایش ۴۰ درصدی بازدیدهای روزانه از فروشگاه آنلاین همراه اول و ثبت رکورد ۲۳ هزار جذب مشترک در یک روز در فروشگاه آنلاین عناوینی از دستاوردها هستند که نشان می دهند، خدمات ارایه شده در این فروشگاه برای مشترکان بسیار جذاب بود.


کاهش مصرف شارژ فیزیکی


کاهش ۱۹ درصدی مصرف شارژ فیزیکی و صرفه جویی ۲۸۶.۴ میلیارد تومانی در این بخش از دستاوردهای مهم همراه اول در زمینه خرید شارژ آنلاین بود.


سیم کارت های الکترونیکی و یوسیم


با توجه به اینکه با استفاده از سیم کارت های یوسیم (USIM) امکان استفاده از اینترنت پرسرعت ۴G و ۴.۵G بوجود می آید، همراه اول در این بخش به ضریب نفوذ ۹۲.۷ درصدی دست یافت.


رشد ۵ برابری فروش سیم کارت های الکترونیکی نیز قدم دیگری از همراه اول در جهت کاهش هزینه های فروش و افزایش درآمد این شرکت بود که به منظور کاهش رسوب سیم کارت و حفظ منابع نامبرینگ اتفاق افتاد.


به عنوان رسالتی اجتماعی در جهت کاهش و مقابله با بیماری کرونا این شرکت افزایش ۱۰۷ درصدی ثبت نام غیرحضوری مشترکان را داشت.


تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام




انتهای خبر

0
0