بورس پرس
1400/03/26
09:24
سنگ آهن مرکزی بافق نباید به بورس وارد شده و ورشکسته شود !

نماینده مجلس خواستار رسیدگی وزرای کار و کشور به موضوع سنگ آهن مرکزی بافق شد و گفت: رئیس مجلس هم نباید اجازه دهد این صنعت وارد بورس شده و ورشکسته شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کار با اشاره به گلایه مندی مردم بافق از مجموعه این وزارتخانه در شهر بافق گفت: در مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق ۷ هزار نفر مشغول به کار هستند که اگر خانواده ۴ نفره داشته باشند یعنی ۲۸ هزار نفر از این محل ارتزاق می کنند که حدود نیمی از جمعیت شهرستان است.


وی با اشاره به سوءمدیریت و تصمیم گیری در خصوصی سازی سال ۷۹، ۹۰ و ۹۳ که شهر را دچار بحران کرد، افزود: سنگ آهن به مدت ۵۳ روز تعطیل بود و نیروهای ویژه با مردم برخورد کردند. امروز که شهر آرام است دوباره می خواهند سنگ آهن را به بورس ببرند، بدون اینکه به مسئولیت های اجتماعی آن و دستور جهانگیری توجه کنند.


این نماینده مجلس با اشاره به مصوبه شورای تامین شهرستان برای مخالفت با این اقدام، ادامه داد: این شهر آرام را به هم نریزید. مردم مشکل دارند و کشاورزی به دلیل انفجارات از بین رفته است.


صباغیان بافقی خطاب به وزیر کشور از عدم توجه به مصوبات شورای تامین و سکوت استاندار انتقاد و تصریح کرد: تاکنون ۳ بار با مردم برخورد شده است. لذا وزیر کار باید به این موضوع ورود کند و صندوق فولاد را نجات دهد. همچنین رییس مجلس نیز نباید اجازه دهد این صنعت وارد بورس و ورشکسته شود و در آستانه انتخابات مردم ناراضی بمانند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0