آکادمی هلاکوئی
1400/10/12
09:10
اخبار مربوط به بدافزار استخراج مونرو (XMR) نتوانست مانع از رشد این ارز شود!

ارز دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی مونرو (XMR)…

ارز دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی مونرو (XMR) طی یک هفته گذشته شاهد رشدی دو رقمی بوده است، این در حالی است که بخش اعظم اقتصاد رمزنگاری شده در این مدت متحمل ضرر شده و اکنون دوره تحکیم را سپری می کنند. همانطور که پیش تر در گزارش ها اشاره کردیم، پس از هشدار یک شرکت امنیت سایبری مبنی بر اینکه فایل‌های تورنت حاوی فیلم Spider-Man: No Way Home ممکن است دربردارنده بدافزارهای مخرب استخراج مونرو باشد، XMR خبرساز شد.


گزارش‌های بدافزارهای ماینینگ سال‌ها است که جامعه مونرو را تحت تاثیر قرار داده است، زیرا برنامه‌هایی وجود دارند که CPU قربانی را ربوده و سپس بدون اطلاع وی مونرو استخراج می‌کنند. این عمل گاهی اوقات تحت عنوان “جنگ رمزنگاری” شناخته می شود.


از ابتدی سال ۲۰۲۱ تا به امروز، قیمت رمزارز مونرو (XMR) حدود ۵۸ درصد در برابر دلار آمریکا رشد کرده و در بازه ۲۲۷.۵۱ دلار تا ۲۴۸.۴۵ دلار در نوسان بوده و ارزش بازار آن را به حدود ۴.۴ میلیارد دلار رسانده است. در حال حاضر، XMR در رتبه ۴۴ بازار قرار دارد. گفتنی است که رمزارزهایی مثل horizen (ZEN)، dash (DASH) و zcash (ZEC) رقبای اصلی مونرو به شمار می روند. به عنوان مثال، قیمت ZEN از ابتدای سال تاکنون ۴۳۸ درصد و ZEC در سال گذشته ۱۳۰.۸ درصد افزایش یافته اند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0