بورس پرس
1400/02/11
14:35
معاملات مشکوک "خبهمن"، دو سهم سیمانی، چهار سرمایه گذاری + ۸ نماد

در روز افت ۱۳ هزار و ۵۴۷ واحدی شاخص، گروه بهمن، دو سهم سیمانی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۸ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام نسبتا متعادل همراه با نوسانات مثبت در گروه های بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت با فشار فروش حاکم بر گروه ها، نماگر بازار با افت ۱۳ هزار و ۵۴۷ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۱۹۴ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۴.۷ و ۴.۴ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بیشترین ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق بود. بیشترین حجم معاملات هم به گروه بهمن، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، ایران خودرو، سایپا به همراه بانک ملت با داد و ستد ۷۵۸، ۶۸۹، ۵۹۰، ۵۱۵ و ۲۸۲ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۹ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، شرکت سیمان فارس و خوزستان حاضر در بازار اول بورس با افت ۲.۴ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۵.۶ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های توکا رنگ فولاد سپاهان ، سرمایه گذاری خراسان رضوی ، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات ، گروه بهمن، کشت و دامداری فکا، صنعتی مینو، سرمایه گذاری توس گستر، سیمان خاش، نساجی بروجرد ، واسپاری ملت ، دارویی رازک، داروسازی اکسیر و بیسکویت گرجی مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور گروه بهمن، دو سهم سیمانی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۸ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0