سهامیاب - آموزش بورس
1400/01/31
08:32
#سیمان ✍️ بالاخره خبر افزایش نرخ سیمان به بازار رسید تا از امروز روند معاملات در این گروه تغییر کند. البته بسیاری از نمادها به دلیل شفاف‌سازی متو...

#سیمان



✍️ بالاخره خبر افزایش نرخ سیمان به بازار رسید تا از امروز روند معاملات در این گروه تغییر کند. البته بسیاری از نمادها به دلیل شفاف‌سازی متوقف می‌شوند و باید به سراغ هلدینگ‌ها و نمادهای متوقف نشده رفت. با مصوبه انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، قیمت سیمان فله و کیسه‌ای افزایش یافت. بر این اساس، قیمت تحویل درب کارخانه برای هر تن سیمان تیپ یک فله ۳۰۰ هزار تومان و هر تن سیمان کیسه‌ای ۴۲۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر تن سیمان تیپ ۲ و پوزولانی فله ۳۰۸ هزار تومان و نوع کیسه‌ای آن ۴۲۸ هزار تومان تعیین شده است.



✅ در این گروه یک گزارش خوب دیگر از #سشرق داشتیم. این شرکت که سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور دارد، در ۳ ماه اول با فروش ۱.۲۱۹ میلیارد ریالی به سود ۱۲۲ ریالی رسیده است. سشرق در ۳ ماه دوم نیز فروش ۱.۱۵۰ میلیارد ریالی را ثبت و به سود ۱۰۹ ریالی رسید. با توجه به خبر افزایش نرخ سیمان خاکستری و سیمان سفید، به نظر سشرق در نیمه دوم سال به سود بیش از ۶۰۰ ریالی دست یافته و مجموع سود خود تا پایان شهریور ماه را به ۱.۰۰۰ ریال برساند.



@news_cryptocurrency۱



انتهای خبر

0
0