اقتصاد آنلاین
1402/02/11
10:34
📌تعادل در سهام بزرگتر بازار همراه با رشد ۱.۲ درصدی شاخص هم وزن 🔹بورس تهران امروز در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازار روز متعادلی را در سهام بزرگ تر بازار گذ...

📌تعادل در سهام بزرگتر بازار همراه با رشد ۱.۲ درصدی شاخص هم وزن



🔹بورس تهران امروز در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازار روز متعادلی را در سهام بزرگ تر بازار گذرانده است و سهام گروه پتروشیمی و فلزات اساسی اغلب در بازه منفی متعادل معامله می شوند.




🔹شاخص کل بورس اوراق بهادار با گذشت ۲۰ دقیقه از ابتدای معاملات با رشد ۶۰۰۰ واحدی رو‌به‌رو شده است و به سطح ۲ میلیون و ۴۸۵ هزارواحدی رسیده است.




🔹نمادهای حکشتی و همراه بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص و نمادهای شپدیس و بوعلی بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص گذاشتند.




🔹شاخص کل هم وزن اما تا این لحظه از معاملات عملکرد بهتری نسبت به شاخص کل به ثبت رسانده است و با رشد ۱.۲ درصدی به سطح ۸۲۶ هزارواحدی رسیده است و همچنان به پیش می رود.




🔹ارزش معاملات خرد بازار سهام تا این لحظه از معاملات به ۳۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است که عددی قابل برای ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات می باشد.




🔹همچنین گروه خودروسازی و انبوه‌سازی بیشترین ارزش معاملات را بین صنایع به خود اختصاص دادند.




🔹حقیقی ها تا این لحظه از معاملات ۱۹۴ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند و ادامه دار بودن این روند می تواند نقشه بازار سهام را سبز‌تر بکند.




🔹 سرانه خرید و فروش اشخاص حقیقی تا این لحظه از معاملات رقابت تنگاتنگی باهم داشتند و سرانه خرید ۲۵.۱ میلیون تومانی و سرانه فروش ۲۵ میلیون تومانی از حقیقی ها به ثبت رسیده است.

انتهای خبر

0
0