رمزارز نیوز
1401/04/05
12:30
افزایش کاربران ترون، منتظر صعود قیمت باشیم؟

تعداد کاربران شبکه ترون به‌تازگی از ۱۰۰ میلیون گذشته و جاستین سان، بنیان‌گذار و مدیرعامل قبلی این شبکه، در… مطالعه مطلب ...

تعداد کاربران شبکه ترون به‌تازگی از ۱۰۰ میلیون گذشته و جاستین سان، بنیان‌گذار و مدیرعامل قبلی این شبکه، در این‌باره گفته که ترون تازه در ابتدای راه پذیرش گسترده قرار دارد.


ترون همچنین امروز چهارمین سال استقلالش از اتریوم را به‌عنوان یک بلاکچین جشن گرفت. به این مناسبت تیم DAO ترون، این نقل‌قول را از جاستین سان توییت کرده است:


رمزارز نیوز در اینستاگرام آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.


مشاهده ترون یک جامعه تشکیل‌شده از کاربران ارزهای دیجیتال است که صدایشان ارزش شنیده شدن دارد.


در همین حال، قیمت ترون به دلیل خریدهای مداوم TRX از سوی خزانه ترون در حال افزایش است. این سازمان در توییتی گفته که به‌منظور محافظت از صنعت بلاکچین و بازار رمزارزها، مقادیر زیادی توکن TRX به ارزش حدود ۱۰ میلیون USDD خریده است. این خرید با هدف جلوگیری از کاهش قیمت TRX و USDD توسط فروشندگان کوتاه‌مدت انجام شده است.


در این میان، میانگین متحرک واگرایی/همگرایی یا MACD ترون در حال عبور صعودی از زیر خط پایه است. MFI و RSI روزانه هم در منطقه خنثی ۴۵ و ۴۲ قرارگرفته‌اند. با این حال، شاخص‌های تحلیلی نشان می‌دهند که پیش‌بینی قیمت TRX در آینده چندان آسان نیست. ترون در نزدیکی تقاطع مرگ با میانگین‌های متوسط ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه قرار دارد. حجم معاملات ترون هم در حال کاهش است که می‌تواند نشان‌دهنده یک آینده نزولی برای TRX باشد.


با این‌که ماموریت DAO ترون همچنان خرید TRX است، اما با توجه نزولی بودن برخی اندیکاتورهای این ارز دیجیتال، هنگام معامله آن باید احتیاط کرد.


انتهای خبر

0
0