بورس پرس
1399/11/07
14:51
معاملات مشکوک دو پالایشی، سه دارویی، دو سرمایه گذاری استانی + ۸ نماد

در روز افت ۲۰ هزار و ۸۹۴ واحدی شاخص، دو پالایشی، دو سرمایه گذاری استانی به همراه ۸ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و مثبت آغاز به کار کرد اما با غلبه فشار فروش در نهایت، نماگر بازار با افت ۲۰ هزار و ۸۹۴ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۲۱۴ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۱۰.۷ و ۴.۶ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، ایران خودرو، پالایشگاه اصفهان، پالایشگاه۸ تهران به همراه بانک پارسیان با داد و ستد بیش از ۸۸۸، ۶۹۰، ۶۸۵، ۴۸۴ و ۳۵۳ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۱ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، شرکت پرمیت حاضر در تابلو قرمز بازار پایه فرابورس با رشد اندک قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۳۵۵.۱ هزار سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری یزد، آرین توسکا، جام دارو، کارخانجات داروپخش، سرمایه گذاری کرمانشاه، ژلاتین کپسول، به پرداخت ملت، افق کوروش، پالایشگاه تبریز، پالایشگاه تهران، بیمه کارآفرین، بیمه رازی ، سیمان فارس نو و سرمایه گذاری کوه نور مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو شرکت پالایشی، سه سهم دارویی، دو سرمایه گذاری استانی به همراه ۸ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0