آکادمی هلاکوئی
1400/07/25
10:40
انتقال ۳۳ میلیون توکن XRP به صرافی هیوبی ظرف دو هفته توسط کمپانی ریپل

داده های هجده روز گذشته ارائه شده توسط…

داده های هجده روز گذشته ارائه شده توسط پلت فرم تحلیل داده Bithomp که در اصل با معاملات XRP سر و کار دارد، حاکی از آن است که بستر ارائه دهنده فناوری دفتر کل توزیع شده ریپل اخیرا ۳۳۸۰۵۰۸۰ واحد XRP را به صرافی بزرگ هیوبی (Huobi) منتقل کرده است.


ارزش این مقدار ارز رمزنگاری شده، معادل ۳۸۷۹۰۲۲۵ دلار است. حجم معاملات هفتگی از روز ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) در حال تغییر بوده است؛ به عبارت دیگر، زمانی که ریپل مبلغ هنگفت ۱۰۰ میلیون XRP را برای انتقال به هیوبی اختصاص داد، این رقم از ۱۵۴۲۷۸۰ XRP شروع شد و با رقم ۲۳۰۹۵۸۰ واحد XRP ادامه یافت. تاکنون ۱۹۱۱۱۵۰ واحد XRP به هیوبی منتقل شده است.


باید یادآور شویم که این صرافی اخیرا خبر خروج خود از سرزمین اصلی چین را اعلام کرده و قصد دارد تا روز ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) معاملات رمزنگاری جفت های CNY را متوقف کند.


همانطور که قبلا گزارش شد، گزارش اخیر پلتفرم معاملاتی برجسته eToro حاکی از آن است که اکثر سرمایه گذاران خرد ارزهای رمزنگاری در انگلستان XRP را به عنوان دارایی برتر خود ترجیح می دهند. کاردانو (ADA) نیز دومین رمزارز مورد علاقه آنها است. در همین راستا، Ripple Labs اخیرا به بنیاد پوند دیجیتال پیوسته است تا به مقامات بریتانیایی کمک کند CBDC مورد نظر خود را توسعه دهند.


گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، ششمین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار، با قیمت ۱.۱۳ دلار در حال ترید شدن است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0