آکادمی هلاکوئی
1400/10/21
10:50
میلیاردر مارک کوبان، نظرات منتقد Dogecoin را رد کرد

میلیاردر مارک کوبان(Mark Cuban) بار دیگر با کارآفرین…

میلیاردر مارک کوبان(Mark Cuban) بار دیگر با کارآفرین و پادکستر مستقر در پنسیلوانیا، پرستون پایش(Preston Pysh)، در توییتر به خاطر Dogecoin به بحث و مجادله پرداخت.


پس از شکایت از هرزنامه‌های غیرقابل کنترل ارزهای دیجیتال در توییتر، کوبان با انتقاد Pysh به دلیل «پامپ کردن» Dogecoin، رمزارز میم اصلی، در ماه مه(اردیبهشت) مواجه شد.


pysh - میلیاردر مارک کوبان، نظرات منتقد Dogecoin را رد کرد

در پاسخ، مالک دالاس ماوریکس از نظرات خود در مورد خوب بودن Dogecoin برای خرج کردن، دفاع کرد. کوبان معتقد است که پویایی تورمی میم کوین در واقع می تواند آن را به ارز بهتری تبدیل کند، چیزی که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا با آن موافق است.


بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin، به دفاع از کوبان آمد و ادعا کرد که وقتی جنگجویان صفحه کلید سخنان مردم را نادرست بیان می کنند، آزاردهنده است.


کوین سگی پرچمدار در حال حاضر ۸۰.۲۴٪ از بالاترین رکورد خود که در ماه می ثبت شده بود، کاهش یافته است.


با این حال، کوبان به این واقعیت اشاره می کند که دوج کوین در سال گذشته عملکرد بسیار بهتری از بیت کوین داشته است.


همانطور که توسط U. Today گزارش شده است، کوبان و Pysh در ماه اکتبر(مهر) طی یک گفتگوی صوتی زنده داغ در فضای مجازی توییتر با هم درگیر شدند. ستاره «Shark Tank» گفت که علیرغم مواجهه با ماکسیمالیستهای بیت کوین، به صحبت در مورد Dogecoin ادامه خواهد داد. کوبان گفت که بخشی از جامعه این میم کوین بودن، “سرگرم کننده” است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0