بتاسهم
1401/03/03
10:44
مجمع #کفرا 📌 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فرآورده های نسوز ایران در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است و مهمترین نکات مطرح ش...

مجمع


#کفرا



📌 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فرآورده های نسوز ایران در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است و مهمترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است:



✅از دو هفته پیش کوره جدید پروژه دولومیت نهاوند روشن شده و تا هفته آینده به دمای نهایی خواهد رسید و آماده فعالیت خواهد بود.



✅زمین و معدنی که برای کارخانه جدید گرفته ایم ۴۰۰سال میتواند تامین کننده باشد.



✅افزایش سرمایه شرکت هنوز نهایی نشده و در حال افزایش سرمایه به ۲۰۰میلیارد تومان هستیم.



✅به دلیل توسعه صنعت فولاد و صنعت شیشه درحال رشد هستیم.



✅امسال امید داریم ظرفیت تولید محصول به ظرفیت اسمی نزدیک شود.



✅ فروش محصولات با ارزش افزوده بالا و افزایش رضایت مشتریان و توسعه برندینگ شرکت ایرفکو و افزایش سهم بازار و توسعه بازار شرکت ایرفکو از سیاست‌ها و ارمان برنامه های شرکت بخش فروش است.



✅ کاهش برگشتی ها و ضایعات و مدیریت مصرف انرژی و مدیریت کارهای تکنولوژی محصولات و کاهش و توقف دستگاه‌ها و بهینه سازی نت و خدمات پشتیبانی تجهیزات تولید از سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت در بخش بهای تمام شده است.



✅ کوتاه نمودن دوره وصول مطالبات با برنامه استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و فروش نقدی و همچنین اخذ پیش دریافت از دیگر برنامه‌های شرکت در بخش کنترل هزینه های مالی و روشهای تامین مالی است.



انتهای خبر

0
0